В даний час охорона здоров’я та суспільство в цілому відчувають дефіцит у фахівцях, які
володіють англійською мовою, здатні проводити професійно зорієнтовану мовну діяльність у професійному середовищі, оволодівати новими досягненнями зарубіжної медицини, брати участь у спільних наукових
та практичних дослідженнях із закордонними партнерами. Ці чинники зумовили необхідність розширення і
вдосконалення англомовної підготовки в системі вищої медичної освіти. Метою статті стала організація
професійно зорієнтованої діяльності студентів на основі словесно-логічного способу, що сприяв розвитку
навичок майбутнього лікаря до клінічного мислення, виявлення логічних зв’язків тих категорій, процесів, понять, які є необхідними для розуміння. Розкрито сутність словесно-логічного способу, описано форми організації освітнього процесу при застосуванні словесно-логічного способу. Розглянуто спосіб роботи case-study
і доведено його позитивний вплив на вивчення медичних англомовних термінологічних одиниць майбутніми
лікарями. Зазначено, що вирішення ситуаційних завдань дозволяє активізувати професійно зорієнтовану діяльність та інтенсифікувати процес навчання професійно спрямованої іноземної мови. Доведено, що застосування словесно-логічного методу підвищує рівень засвоєння інформації при будь-якій освітній діяльності
студентів-медиків: як при роботі з навчальними текстами, вирішенні професійно зорієнтованих ситуаційних завдань на практичних заняттях, так і в процесі самоосвіти.
The article considers the organization of professionally oriented activities of students on the basis of
verbal-logical way, which promotes the development of skills of future physicians in clinical thinking, identifying
logical connections of categories, processes, concepts that are necessary for understanding. The aim of the article was
to organize professionally oriented activities of students on the basis of verbal-logical way, which contributed to the
development of future doctor’s skills in clinical thinking, identifying logical connections of categories, processes,
concepts that are necessary for understanding. The essence of the verbal-logical method is revealed, the forms of
organization of the educational process in the application of the verbal-logical method are described. The method
of case-study work is considered and its positive infl uence on the study of medical English terminological units by
future doctors is proved. It is noted that the solution of situational problems allows to intensify professionally oriented
activities and intensify the process of learning a professionally oriented foreign language. It is proved that the use of
verbal-logical method increases the level of assimilation of information in any educational activity: as when working
with educational texts, solving professionally oriented situational problems in practical classes and in the process of
self-education. The use of verbal-logical method increases the level of information assimilation in any educational
activity: both when working with educational medical texts, solving professionally oriented situational problems.
Thus, the organization of professionally oriented activities of students, taking into account the verbal-logical method
contributes to the development of the future doctor’s experience of clinical thinking.