Організація професійно зорієнтованого навчання іноземної мови студентів-медиків на основі словесно-логічного способу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Русалкіна, Л. Г. uk
dc.contributor.author Rusalkina, L. en
dc.date.accessioned 2022-07-05T09:29:22Z
dc.date.available 2022-07-05T09:29:22Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Русалкіна Л. Г. Організація професійно зорієнтованого навчання іноземної мови студентів-медиків на основі словесно-логічного способу // Науковий Вісник Ужгородського Університету. Сер.: Педагогіка. Соціальна робота. 2022. Вип. № 1 (50). С. 245-248. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/11423
dc.description.abstract В даний час охорона здоров’я та суспільство в цілому відчувають дефіцит у фахівцях, які володіють англійською мовою, здатні проводити професійно зорієнтовану мовну діяльність у професійному середовищі, оволодівати новими досягненнями зарубіжної медицини, брати участь у спільних наукових та практичних дослідженнях із закордонними партнерами. Ці чинники зумовили необхідність розширення і вдосконалення англомовної підготовки в системі вищої медичної освіти. Метою статті стала організація професійно зорієнтованої діяльності студентів на основі словесно-логічного способу, що сприяв розвитку навичок майбутнього лікаря до клінічного мислення, виявлення логічних зв’язків тих категорій, процесів, понять, які є необхідними для розуміння. Розкрито сутність словесно-логічного способу, описано форми організації освітнього процесу при застосуванні словесно-логічного способу. Розглянуто спосіб роботи case-study і доведено його позитивний вплив на вивчення медичних англомовних термінологічних одиниць майбутніми лікарями. Зазначено, що вирішення ситуаційних завдань дозволяє активізувати професійно зорієнтовану діяльність та інтенсифікувати процес навчання професійно спрямованої іноземної мови. Доведено, що застосування словесно-логічного методу підвищує рівень засвоєння інформації при будь-якій освітній діяльності студентів-медиків: як при роботі з навчальними текстами, вирішенні професійно зорієнтованих ситуаційних завдань на практичних заняттях, так і в процесі самоосвіти. uk_UA
dc.description.abstract The article considers the organization of professionally oriented activities of students on the basis of verbal-logical way, which promotes the development of skills of future physicians in clinical thinking, identifying logical connections of categories, processes, concepts that are necessary for understanding. The aim of the article was to organize professionally oriented activities of students on the basis of verbal-logical way, which contributed to the development of future doctor’s skills in clinical thinking, identifying logical connections of categories, processes, concepts that are necessary for understanding. The essence of the verbal-logical method is revealed, the forms of organization of the educational process in the application of the verbal-logical method are described. The method of case-study work is considered and its positive infl uence on the study of medical English terminological units by future doctors is proved. It is noted that the solution of situational problems allows to intensify professionally oriented activities and intensify the process of learning a professionally oriented foreign language. It is proved that the use of verbal-logical method increases the level of assimilation of information in any educational activity: as when working with educational texts, solving professionally oriented situational problems in practical classes and in the process of self-education. The use of verbal-logical method increases the level of information assimilation in any educational activity: both when working with educational medical texts, solving professionally oriented situational problems. Thus, the organization of professionally oriented activities of students, taking into account the verbal-logical method contributes to the development of the future doctor’s experience of clinical thinking. en
dc.language.iso uk en
dc.subject навчання англійської мови uk_UA
dc.subject майбутні лікарі uk_UA
dc.subject медичні ЗВО uk_UA
dc.subject словесно-логічний спосіб uk_UA
dc.subject спосіб case-study uk_UA
dc.subject English language teaching en
dc.subject future doctors en
dc.subject medical universities en
dc.subject verbal-logical method en
dc.title Організація професійно зорієнтованого навчання іноземної мови студентів-медиків на основі словесно-логічного способу uk_UA
dc.title.alternative Organization of professionally oriented foreign language teaching to medical students based on verbal and logical method en
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу