Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Доннікова, І. А. | ua |
dc.contributor.author | Кривцова, Н. В. | ua |
dc.contributor.author | Donnikova, I. A. | en |
dc.contributor.author | Kryvtsova, N. V. | en |
dc.date.accessioned | 2021-06-29T08:48:52Z | |
dc.date.available | 2021-06-29T08:48:52Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Доннікова І. А., Кривцова Н. В. Створювальний потенціал філософсько-психологічних освітніх практик // Imperatives of development of civil society in promoting national competitiveness: 1st International Scientific and Practical Conference. December 13–14, 2018. Batumi, Georgia. – Batumi: Publishing House “Kalmosani”, 2018. – Vol. II. – P. 306–308. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/9722 | |
dc.description.abstract | Проект «нового Просвітництва», запропонований в ювілейній доповіді Римського клубу, вказує на необхідність реформування мислення, знання і освіти з позицій таких світоглядних орієнтирів як гуманізм, звільнений від антропоцентризму, відкритий, але сталий розвиток, компліментарність і синергія. В центрі освітніх практик опиняється людина, здатна виявляти і встановлювати зв’язки між суспільством і природою; мисленням, знанням і соціокультурною реальністю. Виявляється, що в умовах кризи та зростаючого розриву між складністю сучасного світу і здатністю людини її усвідомлювати та діяти адекватно недостатньо тільки знати і вміти. Вкрай необхідно творчо використовувати свій інформаційний багаж, діючи в «інформаційному хаосі». | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | створювальний потенціал | uk_UA |
dc.subject | філософсько-психологічні освітні практики | uk_UA |
dc.subject | складне мислення | uk_UA |
dc.subject | засіб міжособистісної комунікації | uk_UA |
dc.title | Створювальний потенціал філософсько-психологічних освітніх практик | uk_UA |
dc.title.alternative | Creative potential of philosophical and psychological educational practices | en |
dc.type | Article | en |