Створювальний потенціал філософсько-психологічних освітніх практик

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Доннікова, І. А. ua
dc.contributor.author Кривцова, Н. В. ua
dc.contributor.author Donnikova, I. A. en
dc.contributor.author Kryvtsova, N. V. en
dc.date.accessioned 2021-06-29T08:48:52Z
dc.date.available 2021-06-29T08:48:52Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Доннікова І. А., Кривцова Н. В. Створювальний потенціал філософсько-психологічних освітніх практик // Imperatives of development of civil society in promoting national competitiveness: 1st International Scientific and Practical Conference. December 13–14, 2018. Batumi, Georgia. – Batumi: Publishing House “Kalmosani”, 2018. – Vol. II. – P. 306–308. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/9722
dc.description.abstract Проект «нового Просвітництва», запропонований в ювілейній доповіді Римського клубу, вказує на необхідність реформування мислення, знання і освіти з позицій таких світоглядних орієнтирів як гуманізм, звільнений від антропоцентризму, відкритий, але сталий розвиток, компліментарність і синергія. В центрі освітніх практик опиняється людина, здатна виявляти і встановлювати зв’язки між суспільством і природою; мисленням, знанням і соціокультурною реальністю. Виявляється, що в умовах кризи та зростаючого розриву між складністю сучасного світу і здатністю людини її усвідомлювати та діяти адекватно недостатньо тільки знати і вміти. Вкрай необхідно творчо використовувати свій інформаційний багаж, діючи в «інформаційному хаосі». uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject створювальний потенціал uk_UA
dc.subject філософсько-психологічні освітні практики uk_UA
dc.subject складне мислення uk_UA
dc.subject засіб міжособистісної комунікації uk_UA
dc.title Створювальний потенціал філософсько-психологічних освітніх практик uk_UA
dc.title.alternative Creative potential of philosophical and psychological educational practices en
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу