Короткий опис (реферат):
Проект «нового Просвітництва», запропонований в ювілейній доповіді Римського клубу, вказує на необхідність реформування мислення, знання і освіти з позицій таких світоглядних орієнтирів як гуманізм, звільнений від антропоцентризму, відкритий, але сталий розвиток, компліментарність і синергія. В центрі освітніх практик опиняється людина, здатна виявляти і встановлювати зв’язки між суспільством і природою; мисленням, знанням і соціокультурною реальністю. Виявляється, що в умовах кризи та зростаючого розриву між складністю сучасного світу і здатністю людини її усвідомлювати та діяти адекватно недостатньо тільки
знати і вміти. Вкрай необхідно творчо використовувати свій інформаційний багаж, діючи в «інформаційному хаосі».