Модель підготовки майбутніх учителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів загальноосвітніх шкіл

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чайка, О. В. uk
dc.contributor.author Chaika, O. en
dc.contributor.author Чайка, E. В. ru
dc.date.accessioned 2021-02-17T10:27:24Z
dc.date.available 2021-02-17T10:27:24Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Чайка О. В. Модель підготовки майбутніх учителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів загальноосвітніх шкіл / О. В. Чайка// Постметодика. – 2017. – № 2-3. – С. 111–114 uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/8830
dc.description.abstract У статті подано структурну модель підготовки майбутніх учителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів загальноосвітніх шкіл, що містить мету, педагогічні умови, форми і засоби реалізації, компоненти, критерії та показники їх прояву, рівні підготовленості студентів до такої діяльності і результат. Обґрунтовано педагогічні умови: стимулювання інтересу майбутніх учителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів загальноосвітніх шкіл; залучення майбутніх учителів-філологів до проектної діяльності методичного спрямування; активізація творчої діяльності майбутніх учителів-філологів засобами театральної педагогіки. Визначено компоненти (когнітивний, мотиваційний, креативно-діяльнісний, рефлексивний), критерії (знаннєвий, настановний, творчо-технологічний, проективно-аналітичний) і рівні (високий, достатній, задовільний, низький) підготовленості майбутніх учителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів загальноосвітніх шкіл. uk_UA
dc.description.abstract The author represents the structural model of training future philology teachers to organize extracurricular creative activity of secondary schools students. The model includes goal, pedagogical conditions, forms and means of implementation, components, criteria and their indicators, the levels of students’ readiness to such activities and results. The author substantiates such pedagogical conditions as stimulation of interest of future philology teachers to organize extracurricular creative activity of secondary schools students; involvement of the future philology teachers into project activities in methodology; rising creative activity of future philology teachers by means of theater pedagogy. Components (cognitive, motivational, creative, active, reflexive), criteria (knowledge, presetting, creative and technologically enriched, projective and analytical) and readiness levels (high, good, satisfactory, low) of future philology teachers to organize extracurricular creative activity of secondary school students are determined. en
dc.description.abstract В статье подана структурная модель подготовки будущих учителей-филологов к организации внеклассной творческой деятельности учащихся общеобразовательных школ, которая содержит цель, педагогические условия, формы и средства реализации, компоненты, критерии и показатели их проявления, уровни подготовленности студентов к такой деятельности и результат. Обоснованы педагогические условия: стимулирование интереса будущих учителей-филологов к организации внеклассной творческой деятельности учащихся общеобразовательных школ; привлечение будущих учителей-филологов к проектной деятельности методичной направленности; активизация творческой деятельности будущих учителей-филологов средствами театральной педагогики. Определены компоненты (когнитивный, мотивационный, креативно-деятельностный, рефлексивный), критерии (знаниевый, наставительный, творческо-технологический, проективно-аналитический) и уровни (высокий, достаточный, удовлетворительный, низкий) подготовленности будущих учителей-филологов к организации внеклассной творческой деятельности учащихся общеобразовательных школ. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject підготовка майбутніх учителів uk_UA
dc.subject організація позакласної творчої діяльності учнів uk_UA
dc.subject структурна модель uk_UA
dc.subject педагогічні умови uk_UA
dc.subject компоненти uk_UA
dc.subject критерії uk_UA
dc.subject показники uk_UA
dc.subject рівні підготовленості uk_UA
dc.subject preparation of future philology teachers en
dc.subject organizing creative extracurricular activities of students en
dc.subject structural model en
dc.subject pedagogical conditions en
dc.subject components en
dc.subject criteria en
dc.subject indicators en
dc.subject readiness levels en
dc.subject подготовка будущих учителей-филологов ru
dc.subject организация внеклассной творческой деятельности учащихся ru
dc.subject структурная модель ru
dc.subject педагогические условия ru
dc.subject компоненты ru
dc.subject критерии ru
dc.subject показатели ru
dc.subject уровни подготовленности ru
dc.title Модель підготовки майбутніх учителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів загальноосвітніх шкіл uk_UA
dc.title.alternative Model of Future Philology Teachers Training to Organize Extracurricular Creative Activity of Secondary Schools Students en
dc.title.alternative Модель подготовки будущих учителей-филологов к организации внеклассной творческой деятельности учащихся общеобразовательных школ ru
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу