Деякі аспекти іншомовної підготовки студентів медичного закладу вищої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Русалкіна, Л. Г. ua
dc.contributor.author Гожелова, Н. М. ua
dc.date.accessioned 2020-06-24T10:33:29Z
dc.date.available 2020-06-24T10:33:29Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Русалкіна Л. Г. Деякі аспекти іншомовної підготовки студентів медичного закладу вищої освіти / Л. Г. Русалкіна, Н. М. Гожелова // Лінгвістична підготовка студентів нефілологічних спеціальностей вищих навчальних закладів у контексті Болонського процесу та Загальноєвропейських Рекомендацій з вивчення, викладання та оцінювання мов: VІІI Міжнар. наук.-метод. конф., 5–6 жовтня 2017 р., Одеса: матер. – Одеса: Бондаренко М. О., 2017. – С. 286. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7450
dc.description.abstract У науковій літературі іноземна мова як навчальний предмет у системі вищої професійної освіти розкривається з різних позицій: проблеми навчання іноземної мови у вищій школі як засобу спілкування (І. Бім, Н. Гез, І. Зимня); проблеми формування комунікативних умінь засобами іноземної мови (В. Костомаров, О. Леонтьєв, Ю. Пассов); питання професійної спрямованості навчання іноземної мови студентів (М. Давидова, Р. Мильруд); комунікативний і соціокультурний розвиток студентів засобами навчального предмета «Іноземна мова» (І. Бім, Н. Гальскова, Р. Мільруд, Ю. Пассов, С. Тер-Мінасова). У теперішній час завдання студентів – не тільки оволодіти навичками спілкування іноземною мовою, а й удосконалити з її допомогою фахові знання зі спеціальності. Розглядаючи іноземну мову як засіб формування професійної спрямованості майбутнього фахівця, відзначимо, що при вивченні професійно-орієнтованого мовного матеріалу налаштовується двобічний зв'язок між прагненням студента здобути спеціальні знання і успішністю оволодіння мовою. Іноземна мова є ефективним засобом професійної та соціальної орієнтації студентів немовних вишів. На нашу думку, для реалізації виховного потенціалу іноземної мови як навчальної дисципліни, слід дотримуватись таких умов: чітке формулювання цілей іншомовної мовленнєвої діяльності; соціальна і професійна спрямованість цієї діяльності; формування у студентів уміння творчо підходити до вирішення індивідуальних завдань; сприятливий психологічний клімат у навчальному колективі. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject іншомовна підготовка студентів uk_UA
dc.subject студенти медичного закладу uk_UA
dc.subject вища освіта uk_UA
dc.subject професійна компетентність uk_UA
dc.title Деякі аспекти іншомовної підготовки студентів медичного закладу вищої освіти uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу