Короткий опис (реферат):
У науковій літературі іноземна мова як навчальний предмет у системі вищої професійної освіти розкривається з різних позицій: проблеми навчання іноземної мови у вищій школі як засобу спілкування (І. Бім, Н. Гез, І. Зимня); проблеми формування
комунікативних умінь засобами іноземної мови (В. Костомаров, О. Леонтьєв, Ю. Пассов); питання професійної спрямованості навчання іноземної мови студентів (М. Давидова, Р. Мильруд); комунікативний і соціокультурний розвиток студентів засобами навчального предмета «Іноземна мова» (І. Бім, Н. Гальскова, Р. Мільруд, Ю. Пассов, С. Тер-Мінасова). У теперішній час завдання студентів – не тільки оволодіти навичками спілкування іноземною мовою, а й удосконалити з її допомогою фахові знання зі спеціальності. Розглядаючи іноземну мову як засіб формування професійної спрямованості майбутнього фахівця, відзначимо, що при вивченні професійно-орієнтованого мовного матеріалу налаштовується двобічний зв'язок між прагненням студента здобути спеціальні знання і успішністю оволодіння мовою. Іноземна мова є ефективним засобом професійної та соціальної орієнтації
студентів немовних вишів. На нашу думку, для реалізації виховного потенціалу іноземної мови як навчальної дисципліни, слід дотримуватись таких умов: чітке формулювання цілей іншомовної мовленнєвої діяльності; соціальна і професійна спрямованість цієї діяльності; формування у студентів уміння творчо підходити до вирішення індивідуальних завдань; сприятливий психологічний клімат у навчальному колективі.