Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ханжи, В. Б. | ua |
dc.contributor.author | Медянова, О. В. | ua |
dc.contributor.author | Головчук, В. Т. | ua |
dc.contributor.author | Хамідуліна, О. Г. | ua |
dc.date.accessioned | 2020-05-13T05:13:19Z | |
dc.date.available | 2020-05-13T05:13:19Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Пріоритети вищої медичної освіти у формуванні якості людського капіталу / В. Б. Ханжи, О. В. Медянова, В. Т. Головчук, О. Г. Хамідуліна // Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку): XIV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвячена 60-річчю ТДМУ, 18–19 трав. 2017 р., Тернопіль: матер. – Тернопіль: ТДМУ, 2017. – Т. 1. – С. 184–185. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7096 | |
dc.description.abstract | Завданням освіти у розвинутих країнах світу вважається підготовка фахівців майбутнього, здатних креативно нелінійно мислити, створювати інновації та вирішувати практичні завдання у реальних життєвих умовах. Для цього розробляються різноманітні методологічні підстави: STEM-освіта, теорія мережевої освіти, гуманітарна парадигма, навчання "через вчинення відкриттів" та ін. Сучасний світ вимагає від спеціалісті ««постформального мислення»: не відтворення знань, а «виробництво своїх власних знань»»; творчої самореалізації та нелінійного мислення; здатності до практичного вирішення завдань як в стандартних, так и в кризових ситуаціях; нелінійне розуміння причинності; сприйняття людини та світу як складних цілісностей. Все це можливо забезпечити лише завдяки творчо поєднаного методологічного різноманіття освітніх методик та їх індивідуалізації згідно особистостям конкретного покоління студентства. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | пріоритети вищої медичної освіти | uk_UA |
dc.subject | людський капітал | uk_UA |
dc.subject | STEM-освіта | uk_UA |
dc.subject | гуманітарна парадигма | uk_UA |
dc.title | Пріоритети вищої медичної освіти у формуванні якості людського капіталу | uk_UA |
dc.type | Article | en |