Короткий опис (реферат):
Завданням освіти у розвинутих країнах світу вважається підготовка фахівців майбутнього, здатних креативно нелінійно мислити, створювати інновації та вирішувати практичні завдання у реальних життєвих умовах. Для цього розробляються різноманітні методологічні підстави: STEM-освіта, теорія мережевої освіти, гуманітарна парадигма, навчання "через вчинення відкриттів" та ін. Сучасний світ вимагає від спеціалісті ««постформального мислення»: не відтворення знань, а «виробництво своїх власних знань»»; творчої самореалізації та нелінійного мислення; здатності до практичного вирішення завдань як в стандартних, так и в кризових ситуаціях; нелінійне розуміння причинності; сприйняття людини та світу як складних цілісностей. Все це можливо забезпечити лише завдяки творчо поєднаного методологічного різноманіття освітніх методик та їх індивідуалізації згідно особистостям конкретного покоління студентства.