Критеріальний підхід до англомовної професійної підготовки майбутніх лікарів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Русалкіна, Л.
dc.contributor.author Rusalkina, L.
dc.contributor.author Русалкина, Л.
dc.date.accessioned 2020-05-04T07:32:24Z
dc.date.available 2020-05-04T07:32:24Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Русалкіна Л. Г. Критеріальний підхід до англомовної професійної підготовки майбутніх лікарів // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - № 4. - С. 128-131. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7039
dc.description.abstract Статтю присвячено дослідженню критеріїв і показників англомовної професійної підготовленості студентів медичних ЗВО. Визначено і схарактеризовано поняття «критерій», запропоновано класифікацію критеріїв. В основу започаткованої експериментальної роботи покладено і схарактеризовано мовний, перцептивно-мовленнєвий, інформаційно-мовленнєвий, інформаційно-відтворювальний критерії. Відповідно до визначених критеріїв і показників було схарактеризовано рівні сформованості англомовної професійної підготовленості майбутніх лікарів. uk_UA
dc.description.abstract The development of an effective method of English language training for future physicians in the medical profession required clear clarification of the criteria and indicators of preparedness. In the course of the study, it was determined that the basis of the English language training of future physicians is the formation of their respective vocational skills, which formed the basis for the classification of criteria and indicators of English professional training of future physicians. The implementation of a criterion approach within the framework of the initiated study involves the consideration of such circumstances which collectively provide the effectiveness of the experimental methodology of English-language professional training of future physicians in the conditions of university medical education. uk_UA
dc.description.abstract Статья посвящена исследованию критериев и показателей англоязычной профессиональной подготовленности студентов медицинских ЗВО. Определены и охарактеризованы понятие «критерий», предложена классификация критериев. В основу начатой экспериментальной работы положены и охарактеризован языковой, перцептивно-речевой, информационно-речевой, информационно-воспроизводственный критерии. Согласно определенных критериев и показателей было охарактеризовано уровне сформированности англоязычной профессиональной подготовленности будущих врачей. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject англомовна професійна підготовка uk_UA
dc.subject майбутні лікарі uk_UA
dc.subject критеріальний підхід uk_UA
dc.subject English vocational training uk_UA
dc.subject future doctors uk_UA
dc.subject criterial approach uk_UA
dc.subject англоязычная профессиональная подготовка uk_UA
dc.subject будущие врачи uk_UA
dc.subject критериальный подход uk_UA
dc.title Критеріальний підхід до англомовної професійної підготовки майбутніх лікарів uk_UA
dc.title.alternative Criterial approach to english professional preparation of future doctors en
dc.title.alternative Критериальный подход к англоязычной профессиональной подготовке будущих врачей ru
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу