Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Абрамович, В. | ua |
dc.date.accessioned | 2025-01-10T10:53:56Z | |
dc.date.available | 2025-01-10T10:53:56Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Абрамович В.Є. Модель формування культурної компетентності майбутніх працівників закладів охорони здоров’я. Проблеми, пріоритети та перспективи розвитку науки, освіти і суспільства в ХХІ столітті: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 15 червня 2024 р.). С. 6-7. | uk_UA |
dc.identifier.other | УДК 37:082.2 (06) | |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/16565 | |
dc.description.abstract | У медичній підготовці потрібно враховувати вплив соціальних і культурних факторів на переконання та поведінку пацієнтів і лікарів, який виступає важливим елементом у забезпеченні якісного догляду за пацієнтами різного походження. Реформування освіти передбачає перехід від професійної моделі до постнекласичної особистісно-культурної, що потребує адаптації педагогічної практики і змісту освітніх програм до конкретних культурних, соціальних та інституційних умов. Розглянуто кілька моделей розвитку культурної компетентності, які заклали теоретико-методологічну базу для подальших розвідок та створення сучасних моделей, а саме: культурнокомпетентнісна модель медичного догляду Кампінья-Бакоте (2002), модель розвитку культурної спрямованості Мілтона Беннетта (1993) та процесуальна модель міжкультурної компетентності Дарли Дірдорф (2006). | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | Педагогіка | uk_UA |
dc.subject | медицина | ua |
dc.subject | культурна компетентність | ua |
dc.subject | модель | ua |
dc.title | Модель формування культурної компетентності майбутніх працівників закладів охорони здоров’я | uk_UA |
dc.type | Article | en |