Короткий опис (реферат):
У медичній підготовці потрібно враховувати вплив соціальних і культурних факторів на переконання та поведінку пацієнтів і лікарів, який виступає важливим елементом у забезпеченні якісного догляду за пацієнтами різного походження.
Реформування освіти передбачає перехід від професійної моделі до постнекласичної особистісно-культурної, що потребує адаптації педагогічної практики і змісту освітніх програм до конкретних культурних, соціальних та інституційних умов. Розглянуто кілька моделей розвитку культурної компетентності, які заклали теоретико-методологічну базу для подальших розвідок та створення сучасних моделей, а саме: культурнокомпетентнісна модель медичного догляду Кампінья-Бакоте (2002), модель розвитку культурної спрямованості Мілтона Беннетта (1993) та процесуальна модель міжкультурної компетентності Дарли Дірдорф (2006).