Іnnovative approaches to assessing and monitoring students' academic progress during times of war

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Levitskaia, А. I. en
dc.contributor.author Medvid, А. I. en
dc.date.accessioned 2024-02-23T06:47:35Z
dc.date.available 2024-02-23T06:47:35Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Levitskaia A. I., Medvid A. I. Іnnovative approaches to assessing and monitoring students' academic progress during times of war: Наукова молодь – 2023: ХІ Всеукр. наук.-прат. конф. молодих вчених, 21 листопада 2023 року, Київ: збірник матер. – Київ, 2023. С.102–104. en
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14813
dc.description.abstract Стаття пропонує інноваційні підходи до вимірювання та контролю академічних досягнень студентів в періоди активного воєнного конфлікту. Вона аналізує традиційні методи оцінювання та моніторингу та вводить нові інструменти та стратегії, які враховують специфіку воєнного середовища, такі як періоди евакуації та переселення, недоступність шкіл та інших освітніх ресурсів, а також психологічні та емоційні виклики, що виникають від військової діяльності. Стаття також досліджує вплив таких факторів, як травми та стрес, на академічну продуктивність студентів та пропонує нові підходи до оцінки навчальних успіхів, які враховують ці фактори. Результати дослідження можуть бути корисні для освітніх організацій та педагогічних спеціалістів, які працюють у воєнних зонах, а також для родин, що переживають війну. uk_UA
dc.description.abstract The article proposes innovative approaches to measuring and monitoring students' academic achievements during periods of active military conflict. It analyzes traditional assessment and monitoring methods and introduces new tools and strategies that take into account the specific nature of the war environment, such as evacuation and resettlement periods, the unavailability of schools and other educational resources, as well as psychological and emotional challenges arising from military activities. The article also examines the impact of factors such as trauma and stress on students' academic performance and proposes new approaches to evaluating educational success that consider these factors. The results of the study can be useful for educational organizations and pedagogical specialists working in war zones, as well as for families experiencing war. en
dc.language.iso en uk_UA
dc.subject innovative approaches, uk_UA
dc.subject academic progress uk_UA
dc.subject war uk_UA
dc.subject stress uk_UA
dc.subject educational success uk_UA
dc.title Іnnovative approaches to assessing and monitoring students' academic progress during times of war en
dc.title.alternative Інноваційні підходи до оцінки та моніторингу академічних успіхів студентів у часи війни uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу