Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Levitskaia, A. | en |
dc.contributor.author | Левицька, А. І. | ua |
dc.date.accessioned | 2024-02-08T09:55:18Z | |
dc.date.available | 2024-02-08T09:55:18Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Levitskaia, A. The impact of digital technologies on the effectiveness of english language learning by medical students // Amazonia Investiga. 2023. N. 12 (71). P. 284–292. | en |
dc.identifier.issn | 2322 - 6307 | |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14719 | |
dc.description.abstract | Globalization and increasing demands on specialists determined the need to learn a foreign language in the modern world. Consequently, higher education institutions need to improve the educational programme for the preparation of future specialists for professional activities. The aim of this research was to determine the effectiveness of the use of modern digital technologies during the study of a foreign language by medical students. The research employed the methods of expert evaluation, preand post-testing (CEFR), a survey with the inclusion of a technology perception model. Cronbach’s alpha was used to check the reliability of the used questionnaires. Cohen’s kappa coefficient and Pearson’s chi-squared test were used for statistical processing of the results. The study found that students of the experimental group who studied using different digital technologies showed significantly more success in improving foreign language skills after the final test than students of the control group. The novelty of this study is that the study of English by medical students was carried out using digital technologies that were chosen according to the age, profession and foreign language proficiency level of the experimental sample of students. Prospects for further research may be to determine the effectiveness of artificial intelligence during foreign language learning by medical students. | en |
dc.description.abstract | Необхідність у вивченні іноземної мови у сучасному світі продиктовано глобалізацією та збільшенням вимог до спеціалістів. Через це, заклади вищої освіти потребують вдосконалення освітньої програми під час підготовки майбутніх фахівців до професійної діяльності. Метою поведеного дослідження стало визначення ефективності використання сучасних цифрових технологій під час вивчення іноземної мови студентами медиками. Методами дослідження стали: експертна оцінка, пре- та пост- тестування (CEFR), опитування з включенням моделі сприйняття технологій. Для перевірки надійності використаних анкет було використано альфа Кронбаха. Для статистичної обробки результатів застосовано коефіціент Коена та критерій. Пірсона. В ході дослідження було виявлено що студенти експериментальної групи які походили навчання з використанням різних цифрових після проведення кінцевого тестування показали значні успіхи у покращенні володіння іноземної мовою ніж студенти контрольної групи. Новизна цього дослідження полягає в тому, що вивчення англійської мови студентами-медиками здійснювалось за допомогою використання цифрових технологій, які були обрані відповідно до віку, фаху та рівня володіння іноземною мовою вибірки студентів експериментальної вибірки. Перспективами майбутніх досліджень може стати визначення ефективності штучного інтелекту під час вивчення іноземної мови студентами медичного напряму підготовки. | uk_UA |
dc.language.iso | en | en |
dc.subject | foreign language training | en |
dc.subject | independent learning | en |
dc.subject | language learning | en |
dc.subject | medical HEI | en |
dc.subject | technologies. | en |
dc.subject | вивчення мови | ua |
dc.subject | іншомовна підготовка | uk_UA |
dc.subject | медичні ЗВО | uk_UA |
dc.subject | самостійне навчання | uk_UA |
dc.subject | технології | uk_UA |
dc.title | The impact of digital technologies on the effectiveness of english language learning by medical students | en |
dc.title.alternative | Вплив Цифрових Технологій на Ефективність Вивчення Англійської Мови Студентами-Медиками | uk_UA |
dc.type | Article | en |