Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бермас, Л. І. | ua |
dc.contributor.author | Бермас, О. М. | ua |
dc.date.accessioned | 2023-08-21T07:07:58Z | |
dc.date.available | 2023-08-21T07:07:58Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Бермас Л. І. Контроль як засіб підвищення якості професійної підготовки студентів-медиків / Л. І. Бермас, О. М. Бермас // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи: V Міжнар. наук.-практ. конф., 19–20 листопада 2020 р., м. Полтава: збірник статей. – Полтава, 2020. – С. 29–30. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13587 | |
dc.description.abstract | Відповідно до Стандартів вищої освіти України, навчального плану та освітньо-професійної підготовки фахівців у вищих навчальних закладах актуально постає проблема якості підготовки будь-якого фахівця,у тому числі й майбутнього лікаря. Якість підготовки залежить від якості методичного забезпечення навчального процесу,основним компонентом якого є контроль знань. Для того щоб оцінити якість знань та підготовки студентів існують різні види та форми контролю. Систему контролю під час вивчення "Латинської мови та основ медичної термінології" складають: усне опитування, письмові контрольні роботи,індивідуальні завдання,тести та диференційний залік. Педагогічний контроль розділяється на поточний,тематичний,підсумковий та заключний. Кожна з цих форм має свої особливості. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | контроль | uk_UA |
dc.subject | студенти-медики | uk_UA |
dc.subject | тест | uk_UA |
dc.title | Контроль як засіб підвищення якості професійної підготовки студентів-медиків | uk_UA |
dc.type | Article | en |