Контроль як засіб підвищення якості професійної підготовки студентів-медиків

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бермас, Л. І. ua
dc.contributor.author Бермас, О. М. ua
dc.date.accessioned 2023-08-21T07:07:58Z
dc.date.available 2023-08-21T07:07:58Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Бермас Л. І. Контроль як засіб підвищення якості професійної підготовки студентів-медиків / Л. І. Бермас, О. М. Бермас // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи: V Міжнар. наук.-практ. конф., 19–20 листопада 2020 р., м. Полтава: збірник статей. – Полтава, 2020. – С. 29–30. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13587
dc.description.abstract Відповідно до Стандартів вищої освіти України, навчального плану та освітньо-професійної підготовки фахівців у вищих навчальних закладах актуально постає проблема якості підготовки будь-якого фахівця,у тому числі й майбутнього лікаря. Якість підготовки залежить від якості методичного забезпечення навчального процесу,основним компонентом якого є контроль знань. Для того щоб оцінити якість знань та підготовки студентів існують різні види та форми контролю. Систему контролю під час вивчення "Латинської мови та основ медичної термінології" складають: усне опитування, письмові контрольні роботи,індивідуальні завдання,тести та диференційний залік. Педагогічний контроль розділяється на поточний,тематичний,підсумковий та заключний. Кожна з цих форм має свої особливості. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject контроль uk_UA
dc.subject студенти-медики uk_UA
dc.subject тест uk_UA
dc.title Контроль як засіб підвищення якості професійної підготовки студентів-медиків uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу