Короткий опис (реферат):
Відповідно до Стандартів вищої освіти України, навчального плану та освітньо-професійної підготовки фахівців у вищих навчальних закладах актуально постає проблема якості підготовки будь-якого фахівця,у тому числі й майбутнього
лікаря. Якість підготовки залежить від якості методичного забезпечення навчального процесу,основним компонентом якого є контроль знань. Для того щоб оцінити якість знань та підготовки студентів існують різні види та форми контролю. Систему контролю під час вивчення "Латинської мови та основ медичної термінології" складають: усне опитування, письмові контрольні роботи,індивідуальні завдання,тести та диференційний залік. Педагогічний
контроль розділяється на поточний,тематичний,підсумковий та заключний. Кожна з цих форм має свої особливості.