Системи дистанційного навчання в українському освітньому просторі

Show simple item record

dc.contributor.author Русалкіна, Л. Г. uk
dc.contributor.author Левицька, А. І. uk
dc.date.accessioned 2022-07-05T08:32:35Z
dc.date.available 2022-07-05T08:32:35Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Русалкіна Л. Г., Левицька А. І. Системи дистанційного навчання в Українському освітньому просторі // Інноваційна педагогіка. 2021. Вип. № 40. С. 81–84. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/11422
dc.description.abstract Дистанційні засоби навчання все ширше впроваджуються в освітній процес. Тому пріоритетним напрямом вважається пошук новацій у розробці методик і технологій проведення цих занять. Зокрема, науковці працюють у таких напрямах: підвищення інтенсивності занять; розширення змісту; складання індивідуальних завдань для кожного студента, враховуючи його здібності і мотиваційно-ціннісну сферу особистості; інтенсифікація самостійної роботи студентв. У статті розглянуто основні поняття, моделі і характерні особливості сучасного дистанційного навчання. Обгрунтовано актуальність використання дистанційних технологій в освітньому процесі. Основний акцент зроблено на особливості організації освітнього процесу з використанням дистанційних освітніх технологій. Метою роботи є розглядання можливостей розширення функцій онлайн-навчання як інструменту освітнього процесу, а також збереження і підвищення мотивації студентів до навчання під час дистанційної освіти. Запропоновано методику створення навчального віртуального середовища, яке охоплює різні інтернет-джерела; проведення онлайнлекцій і консультацій; розроблення тестування; використання у навчанні інтеграційної моделі, інтерактивної бази даних, а також комплексного підходу із застосуванням декількох ресурсів як для передавання і закріплення, так і для оцінки знань. Завдяки запропонованій методиці створюється гнучка модель освітнього процесу у різних умовах, що підвищує якість онлайннавчання і високий рівень знань студентів. Дистанційне навчання – це сучасна реалія, важливий компонент і доповнення до традиційної форми навчання сучасного студента, що розширює можливості класичної університетської освіти. На основі аналізу вітчизняної і зарубіжної літератури, вивчення теорії і практики впровадження дистанційного навчання у провідних університетах світу, а також з урахуванням особистого досвіду викладання англійської мови студентам Одеського національного медичного університету виокремлено позитивні і негативні сторони системи навчання із застосуванням електронних технологій для навчального процесу у вищій школі. uk_UA
dc.description.abstract Distance learning is increasingly being introduced into the educational process. Therefore, the search for innovations in the development of methods and technologies for distant classes is considered a priority. In particular, scientists are working in the following areas: increasing the intensity of classes; expansion of the content; construction of individual tasks for each student, taking into account his abilities and the motivational-value sphere of the personality; intensification of students' independent work. The article discusses the basic concepts, models and characteristic features of modern distance learning. The substantiation of the relevance of the use of distance technologies in teaching is carried out. The main emphasis is placed on the peculiarities of the educational process organization using distance educational technologies. The aim of the article is to consider the expansion of online learning functions as a tool of the educational process, as well as preserving and increasing the motivation of students in the process of distance education. The methodology for creating a learning virtual environment, including various Internet sources, is proposed; conducting online lectures and consultations; development of testing; use in teaching of an integration model, a convertible interactive database, as well as an integrated approach using several resources, both for transferring and consolidating, and for assessing knowledge. Thanks to the proposed model, a flexible learning model is created in various conditions, which increases the quality of online learning and high assessment of students' knowledge. Distance learning is a modern reality, which is an integral part and addition to the traditional form of education for the modern student and which expands the possibilities of classical university education. Based on the analysis of domestic and foreign literature, study of the theory and practice of distance learning in the world's leading universities, as well as personal experience of teaching English to students of Odessa National Medical University, the pros and cons of the system of teaching with electronic technology for higher education schools. en
dc.language.iso uk en
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject освітній процес uk_UA
dc.subject онлайн-навчання uk_UA
dc.subject віртуальне середовище uk_UA
dc.subject вища школа uk_UA
dc.subject distance learning en
dc.subject educational process en
dc.subject online learning en
dc.subject virtual environment en
dc.subject higher school en
dc.title Системи дистанційного навчання в українському освітньому просторі uk_UA
dc.title.alternative Distance learning systems in the Ukrainian education en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account