Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Доннікова, І. А. | ua |
dc.contributor.author | Кривцова, Н. В. | ua |
dc.date.accessioned | 2021-09-08T08:23:26Z | |
dc.date.available | 2021-09-08T08:23:26Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Доннікова І. А. Освітні практики здоров’я: філософсько-психологічний аспект / І. А. Доннікова, Н. В. Кривцов // Створювальне знання: теоретико-методологічні і практичні аспекти: 4-й круглий стіл «Створювальне знання: науково-освітні практики 3.0», 11 червня 2021 р., Одеса: матер. – Одеса: НУ «ОМА», 2021. – С. 21–25. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/9984 | |
dc.description.abstract | Порушується питання про освітні практики як практики здоров’я, які активізують створювальні сили освіченої людини через посилення філософсько-психологічної та культурнопсихологічної складової навчання. | uk_UA |
dc.description.abstract | The abstract issues the educational practices as health practices, which activate the educated human’s co-generative strength due to philosophical-psychological and cultural-psychological components of education | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | освітні практики | uk_UA |
dc.subject | здоров’я | uk_UA |
dc.subject | створювальні сили | uk_UA |
dc.subject | культура | uk_UA |
dc.subject | освічена людина | uk_UA |
dc.subject | educational practices | en |
dc.subject | health | en |
dc.subject | co-generative strength | en |
dc.subject | culture | en |
dc.subject | educated human | en |
dc.title | Освітні практики здоров’я: філософсько-психологічний аспект | uk_UA |
dc.type | Article | en |