Освітні практики здоров’я: філософсько-психологічний аспект

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Доннікова, І. А. ua
dc.contributor.author Кривцова, Н. В. ua
dc.date.accessioned 2021-09-08T08:23:26Z
dc.date.available 2021-09-08T08:23:26Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Доннікова І. А. Освітні практики здоров’я: філософсько-психологічний аспект / І. А. Доннікова, Н. В. Кривцов // Створювальне знання: теоретико-методологічні і практичні аспекти: 4-й круглий стіл «Створювальне знання: науково-освітні практики 3.0», 11 червня 2021 р., Одеса: матер. – Одеса: НУ «ОМА», 2021. – С. 21–25. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/9984
dc.description.abstract Порушується питання про освітні практики як практики здоров’я, які активізують створювальні сили освіченої людини через посилення філософсько-психологічної та культурнопсихологічної складової навчання. uk_UA
dc.description.abstract The abstract issues the educational practices as health practices, which activate the educated human’s co-generative strength due to philosophical-psychological and cultural-psychological components of education en
dc.language.iso uk en
dc.subject освітні практики uk_UA
dc.subject здоров’я uk_UA
dc.subject створювальні сили uk_UA
dc.subject культура uk_UA
dc.subject освічена людина uk_UA
dc.subject educational practices en
dc.subject health en
dc.subject co-generative strength en
dc.subject culture en
dc.subject educated human en
dc.title Освітні практики здоров’я: філософсько-психологічний аспект uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу