Короткий опис (реферат):
Великі обсяги інформації і інтенсивність навчання у вищі, зокрема медичних, призводить до розвитку синдрому хронічної втоми, зриву механізмів адаптації, підвищує чутливість особистості студентів до стресорів, знижує рівень здоров'я людини в цілому. Так, дослідження М.О. Агаджанян довели, що за роки навчання у вузі число здорових студентів скорочується в середньому на 25,9%, а хронічно хворих збільшується на 20%. Актуальним стає дослідження ресурсів особистості, зокрема студентівмедиків, що забезпечують формування конструктивних форм адаптації, яки сприяють зниженню чутливості до кризи та зміцнення здоров‘я взагалі. Мета: аналіз специфіки адаптації студентів-медиків та визначення ролі оптимізму в адаптації особистості та підвищенні її стійкості до стресорів.