У статті подано результати психотерапевтичної концептуалізації феномену самогармонізації створювальних сил створювального знання особистості трансфесіонала. В якості методологічного і методичного інструментарію психологічної філософії використано SMART-модель «МАПА». Для вирішення проблеми самоздійснення особистості трансфесіонала запропоновано гравітаційно-хвильову модель, яка ілюструє суть феномену мультиформної єдності особистості дослідника інформаційних ресурсів з Всесвітом як синергійного ефекту мульті-формного об’єднання кумулятивно-дисипативних процесів самогармонізації створювальних сил антропокультурної складності різницево-багатовимірних полісутнісних автопоетичних цілісностей «людина-освіта».
The article presents the results of psychotherapeutic conceptualization of the phenomenon of self-harmonization of the сo-determinative, co-generative, originative strengths of the co-generative knowledge of a transfessional. The SMART-model "MAPA" was used as a methodological and methodical toolkit of
psychological philosophy. To solve the problem of self-fulfillement of the personality of the transfessional, a gravitational-wave model is proposed, which illustrates the essence of the phenomenon of multiform unity of the researcher of information resources with the Universe as a synergistic effect of multiform unification of cumulative-dissipative processes of self-harmonization of the сo-determinative, co-generative, originative strengths of anthropocultural complexity of differentlymultidimensional poly-essential autopoetic wholes “a person–an enlightenment”.
В статье представлены результаты психотерапевтической концептуализации феномена самогармонизации созидательных сил созидательного
знания личности трансфесионала. В качестве методологического и методического инструментария психологической философии использована SMART-модель «МАПА». Для решения проблемы самоосуществления личности трансфессионала предложена гравитационно-волновая модель, которая иллюстрирует суть феномена мультиформного единства личности исследователя информационных ресурсов с миром
как синеретического эффекта мульті-формного объединения кумулятивнодиссипативных процессов самогармонизации созидательных сил антропокультурной сложности разностно-многомерных полисущностных аутопоэтических целостностей «человек-образование».