Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Доннікова, І. А. | ua |
dc.contributor.author | Кривцова, Н. В. | ua |
dc.date.accessioned | 2021-06-25T12:35:18Z | |
dc.date.available | 2021-06-25T12:35:18Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Доннікова І. А. Створювальне знання: мультидисциплінарність, інновація, самоосвіта / І. А. Доннікова, Н. В. Кривцова // Методологія та технологія сучасного філософського пізнання : ІV Міжнар. наук. конф., 25–26 травня 2018 р., Одеса: матер. – Одеса, 2018. – С. 98–100. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/9718 | |
dc.description.abstract | Сучасні дослідники все частіше наголошують на необхідності глобальної реформи мислення і знання, яка розглядається як можливість виходу з цивілізаційної кризи. Стає зрозумілим, що стрімке зростання виробництва і споживання знання в інформаційному суспільстві парадоксальним чином викликає кризу і власне знання, і суспільства. Складна динаміка і неоднозначна перспектива соціальних трансформацій створюють умови не тільки для комунікації та співпраці, але й для конфліктів. Виявляється, що знання як об’єднують, так й роз’єднують людей, продукують смислову невизначеність, ситуацію розуміння – нерозуміння. В умовах кризи та зростаючого розриву між складністю сучасного світу і здатністю людини її усвідомлювати та діяти адекватно, недостатньо тільки знати і вміти. Конче необхідно безперервно поповнювати свій інформаційний багаж, а також творчо його використовувати, продуктивно діючи в «інформаційному хаосі». | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | створювальне знання | uk_UA |
dc.subject | мультидисциплінарність | uk_UA |
dc.subject | інновація | uk_UA |
dc.subject | самоосвіта | uk_UA |
dc.title | Створювальне знання: мультидисциплінарність, інновація, самоосвіта | uk_UA |
dc.type | Article | en |