dc.contributor.author |
Доннікова, І. А. |
ua |
dc.contributor.author |
Кривцова, Н. В. |
ua |
dc.date.accessioned |
2021-06-25T12:35:18Z |
|
dc.date.available |
2021-06-25T12:35:18Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Доннікова І. А. Створювальне знання: мультидисциплінарність, інновація, самоосвіта / І. А. Доннікова, Н. В. Кривцова // Методологія та технологія сучасного філософського пізнання : ІV Міжнар. наук. конф., 25–26 травня 2018 р., Одеса: матер. – Одеса, 2018. – С. 98–100. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/9718 |
|
dc.description.abstract |
Сучасні дослідники все частіше наголошують на необхідності глобальної реформи мислення і знання, яка розглядається як можливість виходу з цивілізаційної кризи. Стає зрозумілим, що стрімке зростання виробництва і споживання знання в інформаційному суспільстві парадоксальним чином викликає кризу і власне знання, і суспільства. Складна динаміка і неоднозначна перспектива соціальних трансформацій створюють умови не тільки для комунікації та співпраці, але й для конфліктів. Виявляється, що знання як об’єднують, так й роз’єднують людей, продукують смислову невизначеність, ситуацію розуміння – нерозуміння. В умовах кризи та зростаючого
розриву між складністю сучасного світу і здатністю людини її усвідомлювати та діяти адекватно, недостатньо тільки знати і вміти. Конче необхідно безперервно поповнювати свій інформаційний багаж, а також творчо його використовувати, продуктивно діючи в «інформаційному хаосі». |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
створювальне знання |
uk_UA |
dc.subject |
мультидисциплінарність |
uk_UA |
dc.subject |
інновація |
uk_UA |
dc.subject |
самоосвіта |
uk_UA |
dc.title |
Створювальне знання: мультидисциплінарність, інновація, самоосвіта |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |