Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кривцова, Н. В. | ua |
dc.date.accessioned | 2021-06-25T11:49:03Z | |
dc.date.available | 2021-06-25T11:49:03Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Кривцова Н. В. Створююча та створювальна сили освіченої людини / Н. В. Кривцова // Створювальне знання: гуманізм, інновація, самоосвіта: 2-й круглий стіл, 14 червня 2019 р., Одеса: матер. – Одеса: НУ «ОМА», 2019. – С. 21–25. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/9717 | |
dc.description.abstract | Усвідомлення специфічної ролі професійного навчання в житті людини, обумовлює становлення парадигми сучасної освіти, перед якою постало складне двоєдине завдання: з одного боку, широке впровадження у навчально-виховний процес новітніх інформаційнокомп‘ютерних технологій та осучаснення на їх основі, а з іншого – необхідність формування у молоді компетенцій для успішної самореалізації освіченої людини. Традиційні моделі академічної освіти змінюють інноваційні і мережеві. Як зазначено в Законі України «Про вищу освіту», від професіонала сьогодення вимагає вже не тільки професійні знання та вміння, а й інших компетенцій, достатніх для ефективного виконання завдань інноваційного характеру відповідного рівня професійної діяльності. Вважається, що вже недостатньо передачі новому поколінню традиційним способом культурного досвіду минулого і формування системи базових знань і умінь, що дозволяють індивіду в подальшому перейти до самостійного засвоєння загальнолюдських знань, сенсів і цінностей на власному досвіді тому, що заздалегідь невідомо, що саме знадобиться кожній людині в подальшому. Але аналіз існуючих моделей показав, що незважаючи на різноманіття освітніх технологій, їх об‘єднує орієнтованість більшою мірою на життєві потреби сьогодення, на якийсь ідеальний рівень освіченості та/або умов досягнення успіху, майже не враховується складність і динамічність природи людини, її реальні і потенційні можливості самоорганізації в складному мінливому світі та тенденції саморозвитку людської цивілізації в цілому. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | створююча та створювальна сили | uk_UA |
dc.subject | освічена людина | uk_UA |
dc.subject | парадигма сучасної освіти | uk_UA |
dc.subject | тринітарна методологія сучасної науки | uk_UA |
dc.title | Створююча та створювальна сили освіченої людини | uk_UA |
dc.type | Article | en |