Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кривцова, Н. В. | ua |
dc.date.accessioned | 2021-06-25T08:26:08Z | |
dc.date.available | 2021-06-25T08:26:08Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Кривцова Н. В. Біосуггестія як інструментарій самогармонізації / Н. В. Кривцова // Створювальне знання: гуманізм, інновація, самоосвіта: 3-й круглий стіл, 12 червня 2020 р., Одеса: матер. – Одеса: НУ «ОМА», 2020. – С. 25–34. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/9714 | |
dc.description.abstract | Глобалізація кризи посилює зростання розриву між складністю сучасного світу і здатністю людини її усвідомлювати та діяти адекватно нових обставин, коли мало знати і вміти – треба не стільки безперервно поповнювати свій інформаційний скарб, а й вміти творчо його використовувати, трансформуючи в джерело створювальних сил знання особистості дослідника інформаційних ресурсів, що сприятиме зростанню адекватності її потенціальності викликам сучасності та забезпечить можливості відповідально приймати рішення і ефективно діяти в умовах крайньої невизначеності і «інформаційного хаосу». Причому криза сучасної системи освіти «великою мірою зумовлена вузькими прагматичними установками, орієнтацією на вузький дисциплінарний підхід без горизонтальних зв’язків, жорстке розмежування гуманітарних і природничо-наукових дисциплін. Наслідком такого розмежування є не лише фрагментарність бачення реальності, але й її деформація… Ми страждаємо від нездатності охопити комплексність проблем, понять зв’язки та взаємодію між речами, які знаходяться для нашої сегментованої свідомості в різних сферах». | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | біосуггестія | uk_UA |
dc.subject | самогармонізація | uk_UA |
dc.subject | глобалізація кризи | uk_UA |
dc.subject | інтегративна функція знання | uk_UA |
dc.title | Біосуггестія як інструментарій самогармонізації | uk_UA |
dc.type | Article | en |