Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Медянова, О. В. | ua |
dc.date.accessioned | 2021-06-24T08:32:55Z | |
dc.date.available | 2021-06-24T08:32:55Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Медянова О. В. Досвід розвитку комунікативної компетентності майбутніх медиків в умовах карантину (дистанційний формат) / О. В. Медянов // Віртуальний освітній простір: психологічні проблеми: VIII Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., присвяченої 75-річчю Інституту психології імені Г. С. Костюка, 15 травня–15 червня 2020 р., Київ: матер. – Київ, 2020. – С. 1–2. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/9704 | |
dc.description.abstract | Підготовка компетентного фахівця, зокрема лікаря, є складним багаторівневим процесом. На жаль, комунікативна компетентність раніше не виділялася в окрему мету при підготовці лікаря, хоча саме вона є основою в діяльності фахівця будь-якої соціономічної професії. Під комунікативною компетентністю лікаря розуміють багаторівневу інтегральну якість особистості (сукупність когнітивних, емоційних та аксіологічно-мотиваційних особливостей), визначаючу професійну діяльність лікаря, спрямовану на встановлення, підтримку і розвиток ефективних контактів з пацієнтами та іншими учасниками лікувально-профілактичного процесу. Сьогоденне інформаційне середовище надає багато нових технічних можливостей комунікації лікаря та хворого, що в свою чергу вимагає від студента-медика володіння «не тільки професійною компетентністю, яка безпосередньо пов’язана з предметом власної праці, але й наявність високого рівня розвитку комунікативної компетентності», одним з чинників якої сьогодні стає володіння технічно-інформаційними ресурсами суспільства. Введення на другому курсі медичного факультету ОНМедУ у 2019-2020 н.р. курсу «Теорія і практика професійної мовної комунікації» дозволило проаналізувати як стан комунікативної сфери особистості майбутніх медиків, так і, завдяки карантину та переходу на дистанційні форми навчання, відповідність методичних розробок дисципліни вимогам сьогодення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | комунікативна компетентність | uk_UA |
dc.subject | майбутні медики | uk_UA |
dc.subject | карантин | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.title | Досвід розвитку комунікативної компетентності майбутніх медиків в умовах карантину (дистанційний формат) | uk_UA |
dc.type | Article | en |