Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Медянова, О. В. | ua |
dc.date.accessioned | 2021-01-28T06:47:20Z | |
dc.date.available | 2021-01-28T06:47:20Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Медянова О. В. Психологічний супровід професійного навчання як чинник формування особистості професіонала / О. В. Медянова // Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України: Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнародною участю, 15–16 травня 2014 р, м. Тернопіль: матер. – Тернопіль: ТДМУ «Укрмедкнига», 2014. – Ч. 2. – С. 644–646. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/8682 | |
dc.description.abstract | Становлення постіндустріального суспільства характеризується системними трансформаційними процесами, які принципово змінюють погляд на відносини в системах «людина – світ» і «освітня сфера – особистість – професійна сфера» . В основу корінних змін всіх соціальних рівнів покладена людино центристську модель – людиномірність, у якій йде переоцінка ролі особистості, розширення простору свободи вибору себе і власного життя, і «переорієнтація на методологію особистісно-орієнтованого навчання, а саме: на синергетичну парадигму – є природним результатом тих змін, що відбуваються як в Україні, так і в усьому світі». Психологічний супровід професійної освіти, особливо медичної, є чинником успішного проходження періоду первинної професіоналізації, який забезпечує гармонійної розвиток усіх сфер особистості майбутнього професіоналу, знижує рівень психоемоційної перевтоми студентів під час зростання навчального навантаження, та є обов’язковим компонентом стимулювання саморозвитку особистості ювеналів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | професійне навчання | uk_UA |
dc.subject | формування особистості професіонала | uk_UA |
dc.subject | психодіагностування студентів | uk_UA |
dc.subject | консультування | uk_UA |
dc.title | Психологічний супровід професійного навчання як чинник формування особистості професіонала | uk_UA |
dc.type | Article | en |