Психологічний супровід професійного навчання як чинник формування особистості професіонала

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Медянова, О. В. ua
dc.date.accessioned 2021-01-28T06:47:20Z
dc.date.available 2021-01-28T06:47:20Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Медянова О. В. Психологічний супровід професійного навчання як чинник формування особистості професіонала / О. В. Медянова // Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України: Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнародною участю, 15–16 травня 2014 р, м. Тернопіль: матер. – Тернопіль: ТДМУ «Укрмедкнига», 2014. – Ч. 2. – С. 644–646. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/8682
dc.description.abstract Становлення постіндустріального суспільства характеризується системними трансформаційними процесами, які принципово змінюють погляд на відносини в системах «людина – світ» і «освітня сфера – особистість – професійна сфера» . В основу корінних змін всіх соціальних рівнів покладена людино центристську модель – людиномірність, у якій йде переоцінка ролі особистості, розширення простору свободи вибору себе і власного життя, і «переорієнтація на методологію особистісно-орієнтованого навчання, а саме: на синергетичну парадигму – є природним результатом тих змін, що відбуваються як в Україні, так і в усьому світі». Психологічний супровід професійної освіти, особливо медичної, є чинником успішного проходження періоду первинної професіоналізації, який забезпечує гармонійної розвиток усіх сфер особистості майбутнього професіоналу, знижує рівень психоемоційної перевтоми студентів під час зростання навчального навантаження, та є обов’язковим компонентом стимулювання саморозвитку особистості ювеналів. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject професійне навчання uk_UA
dc.subject формування особистості професіонала uk_UA
dc.subject психодіагностування студентів uk_UA
dc.subject консультування uk_UA
dc.title Психологічний супровід професійного навчання як чинник формування особистості професіонала uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу