Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Русалкіна, Л. Г. | uk |
dc.date.accessioned | 2020-07-06T11:31:27Z | |
dc.date.available | 2020-07-06T11:31:27Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Русалкіна Л. Г. Формування англомовної професійно зорієнтованої підготовки майбутніх лікарів // Трансформаційні процеси в освіті та медицині: вітчизняний та зарубіжний контекст: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Тернопіль, 12–13 жовт. 2018 р. Тернопіль, 2018. С. 197–199. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7522 | |
dc.description.abstract | Сучасні тенденції та стратегії навчання іноземних мов у медичних вищих навчальних закладах визначаються потребами сучасного інформаційного суспільства до міжнародних контактів, які зумовлюють необхідність удосконалення практики навчання іноземної мови у медичних закладах вищої освіти. Цей факт вимагає не лише набуття нових знань, але й сприяє формуванню нових підходів до навчання, змушуючи змінювати освітній простір, навчальні програми, педагогічні технології. Провідною метою вивчення іноземних мов студентами медичних спеціальностей стає іншомовна підготовленість особистості, а кінцевим результатом – використання іноземної мови як засобу спілкування і збагачення досвіду фахової підготовки. Майбутній лікар повинен володіти іноземною мовою на рівні, що дозволяє йому активно і вільно використовувати її в сфері професійної діяльності. Для досягнення позитивного результату дуже важливо, щоб вивчення мови мало поглиблений характер і набуло професійного рівня. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | майбутні лікарі | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка лікарів | uk_UA |
dc.subject | англомовна підготовка | uk_UA |
dc.title | Формування англомовної професійно зорієнтованої підготовки майбутніх лікарів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |