Формування англомовної професійно зорієнтованої підготовки майбутніх лікарів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Русалкіна, Л. Г. uk
dc.date.accessioned 2020-07-06T11:31:27Z
dc.date.available 2020-07-06T11:31:27Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Русалкіна Л. Г. Формування англомовної професійно зорієнтованої підготовки майбутніх лікарів // Трансформаційні процеси в освіті та медицині: вітчизняний та зарубіжний контекст: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Тернопіль, 12–13 жовт. 2018 р. Тернопіль, 2018. С. 197–199. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7522
dc.description.abstract Сучасні тенденції та стратегії навчання іноземних мов у медичних вищих навчальних закладах визначаються потребами сучасного інформаційного суспільства до міжнародних контактів, які зумовлюють необхідність удосконалення практики навчання іноземної мови у медичних закладах вищої освіти. Цей факт вимагає не лише набуття нових знань, але й сприяє формуванню нових підходів до навчання, змушуючи змінювати освітній простір, навчальні програми, педагогічні технології. Провідною метою вивчення іноземних мов студентами медичних спеціальностей стає іншомовна підготовленість особистості, а кінцевим результатом – використання іноземної мови як засобу спілкування і збагачення досвіду фахової підготовки. Майбутній лікар повинен володіти іноземною мовою на рівні, що дозволяє йому активно і вільно використовувати її в сфері професійної діяльності. Для досягнення позитивного результату дуже важливо, щоб вивчення мови мало поглиблений характер і набуло професійного рівня. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject майбутні лікарі uk_UA
dc.subject професійна підготовка лікарів uk_UA
dc.subject англомовна підготовка uk_UA
dc.title Формування англомовної професійно зорієнтованої підготовки майбутніх лікарів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу