Психологічні і вікові чинники у процесі навчання майбутніх лікарів англомовного спілкування

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Русалкіна, Л. Г.
dc.date.accessioned 2020-07-06T08:50:30Z
dc.date.available 2020-07-06T08:50:30Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Русалкіна Л. Г. Психологічні і вікові чинники у процесі навчання майбутніх лікарів англомовного спілкування // Концептуальні засади професійного розвитку особистості в умовах євроінтеграційних процесів: зб. наук. статей. Київ, 2015. С. 441–445. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7517
dc.description.abstract Розглянуто вікові особливості студентів медичних ВНЗ. Визначено психологічні умови формування англомовної компетенції в період юнацтва. uk_UA
dc.description.abstract The article deals with age peculiarities of higher medical school students/ The psychological conditions of English language proficiency formation at the young age are defined. uk_UA
dc.description.abstract Рассмотрены возрастные особенности студентов медицинских вузов. определены психологические условия формирования англоязычной компетентности в юношеский период. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject майбутні лікарі uk_UA
dc.subject психологічні і вікові особливості uk_UA
dc.subject англомовне спілкування uk_UA
dc.subject future doctors uk_UA
dc.subject psychological and age peculiarities uk_UA
dc.subject English communicative skills uk_UA
dc.subject будущие врачи uk_UA
dc.subject психологические и возрастные особенности uk_UA
dc.subject англоязычное общение uk_UA
dc.title Психологічні і вікові чинники у процесі навчання майбутніх лікарів англомовного спілкування uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу