Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Русалкіна, Л. Г. | |
dc.date.accessioned | 2020-07-06T08:50:30Z | |
dc.date.available | 2020-07-06T08:50:30Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Русалкіна Л. Г. Психологічні і вікові чинники у процесі навчання майбутніх лікарів англомовного спілкування // Концептуальні засади професійного розвитку особистості в умовах євроінтеграційних процесів: зб. наук. статей. Київ, 2015. С. 441–445. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7517 | |
dc.description.abstract | Розглянуто вікові особливості студентів медичних ВНЗ. Визначено психологічні умови формування англомовної компетенції в період юнацтва. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article deals with age peculiarities of higher medical school students/ The psychological conditions of English language proficiency formation at the young age are defined. | uk_UA |
dc.description.abstract | Рассмотрены возрастные особенности студентов медицинских вузов. определены психологические условия формирования англоязычной компетентности в юношеский период. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | майбутні лікарі | uk_UA |
dc.subject | психологічні і вікові особливості | uk_UA |
dc.subject | англомовне спілкування | uk_UA |
dc.subject | future doctors | uk_UA |
dc.subject | psychological and age peculiarities | uk_UA |
dc.subject | English communicative skills | uk_UA |
dc.subject | будущие врачи | uk_UA |
dc.subject | психологические и возрастные особенности | uk_UA |
dc.subject | англоязычное общение | uk_UA |
dc.title | Психологічні і вікові чинники у процесі навчання майбутніх лікарів англомовного спілкування | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |