В статті висвітлюється проблема використання творчого підходу в процесі професійного становлення майбутнього лікаря. Проаналізовано вітчизняні і зарубіжні наукові дослідження, які дозволили розкрити сутність творчого підходу та його значущість в освітньому процесі у вищих медичних навчальних закладах. Зроблено наголос на позитивний вплив творчого підходу на професійне навчання майбутніх лікарів.
In the article the problem of application of creative approach during professional development of a future doctor is explained. Te native and foreign scientifc researches were analyzed, creative approach essence was developed and its signifcance in the educational process was evaluated. Positive influence of the creative approach on the professional teaching is focused.
В статье рассматривается проблема применения творческого похода в процессе профессионального развития будущего врача. Проанализированы отечественные и зарубежные научные исследования, которые позволили раскрыть сущность творческого похода и его значимость в образовательном процессе в высших медицинских учебных заведениях. Сделан акцент на позитивное влияние творческого похода на профессиональное обучение будущих врачей.