Роль ситуаційних завдань у підвищенні ефективності практичної діяльності майбутніх фахівців за спеціальністю «Медицина»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кащенко, О. А. ua
dc.contributor.author Бойко, Ю. О. ua
dc.contributor.author Онуфриєнко, О. В. ua
dc.contributor.author Ляшенко, С. Л. ua
dc.contributor.author Волохова, Г. О. ua
dc.date.accessioned 2020-05-28T05:33:32Z
dc.date.available 2020-05-28T05:33:32Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Роль ситуаційних завдань у підвищенні ефективності практичної діяльності майбутніх фахівців за спеціальністю «Медицина» / О. А. Кащенко, Ю. О. Бойко, О. В. Онуфриєнко та ін. // Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку): XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 17–18 трав. 2018 р., Тернопіль: матер. – Тернопіль: ТДМУ, 2018. – С. 158. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7205
dc.description.abstract Одними зі складових Європейської декларації з реалізації кредитно-трансферної системи (КТС) в організації навчального процесу, зокрема в галузі медичної освіти, є його інтенсифікація, великий обсяг самостійної роботи, посилення творчого потенціалу та знань і практичних вмінь майбутніх фахівців. У зв’язку з чим набуває особливої актуальності питання вдосконалення педагогічної системи щодо медичної підготовки у ВНЗ відповідного напрямку. На сьогоднішній день існує негальна потреба у висококваліфікованих фахівцях, спроможних впроваджувати концептуальні зміни в організацію системи підготовки майбутніх лікарів у сучасних умовах. З метою підвищення ефективності підготовки майбутніх спеціалістів – фахівців у галузі медицини на кафедрі фізіології ОНМедУ постійно проводиться вдосконалення мети та змісту навчального процесу за допомогою різноманітних засобів, форм, нових методів навчання, розробки навчальних програм, критеріїв оцінювання рівня знань і вмінь студентів та приведення їх у відповідність до європейських стандартів. Так, під час навчального процесу велика увага приділяється принципам послідовності викладання навчального матеріалу, системності та систематичності у процесі навчання, а також посиленню міжпредметної інтеграції медико-біологічних дисциплін із практичними, загальнонауковими та психолого-педагогічними дисциплінами, що дозволяє глибше зрозуміти закономірності функціональної активності органів і систем та механізми їх регуляції за умов впливу різних адаптаційних факторів. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject ситуаційні завдання uk_UA
dc.subject спеціальність «Медицина» uk_UA
dc.subject кредитно-трансферна система uk_UA
dc.subject проблемно-пошукові методи uk_UA
dc.title Роль ситуаційних завдань у підвищенні ефективності практичної діяльності майбутніх фахівців за спеціальністю «Медицина» uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу