Короткий опис (реферат):
Одними зі складових Європейської декларації з реалізації кредитно-трансферної системи (КТС) в організації навчального процесу, зокрема в галузі медичної освіти, є його інтенсифікація, великий обсяг самостійної роботи, посилення творчого потенціалу та знань і практичних вмінь майбутніх фахівців. У зв’язку з чим набуває особливої актуальності питання вдосконалення педагогічної системи щодо медичної підготовки у ВНЗ відповідного напрямку. На сьогоднішній день існує негальна потреба у висококваліфікованих фахівцях, спроможних впроваджувати концептуальні зміни в організацію системи підготовки майбутніх лікарів у сучасних умовах. З метою підвищення ефективності підготовки майбутніх спеціалістів – фахівців у галузі медицини на кафедрі фізіології ОНМедУ постійно проводиться вдосконалення мети та змісту навчального процесу за допомогою різноманітних засобів, форм, нових методів навчання, розробки навчальних програм, критеріїв оцінювання рівня знань і вмінь студентів та приведення їх у відповідність до європейських стандартів. Так, під час навчального процесу велика увага приділяється принципам послідовності викладання навчального матеріалу, системності та систематичності у процесі навчання, а також посиленню міжпредметної інтеграції медико-біологічних
дисциплін із практичними, загальнонауковими та психолого-педагогічними дисциплінами, що дозволяє глибше зрозуміти закономірності функціональної активності органів і систем та механізми їх регуляції за умов впливу різних адаптаційних факторів.