Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кривцова, Н. В. | ua |
dc.date.accessioned | 2020-05-12T05:07:46Z | |
dc.date.available | 2020-05-12T05:07:46Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Кривцова Н. В. Вища медична освіта: сучасні напрямки її модернізації / Н. В. Кривцова // Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку): XIV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвячена 60-річчю ТДМУ, 18–19 трав. 2017 р., Тернопіль: матер. – Тернопіль: ТДМУ, 2017. – Т. 1. – С. 124–125. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7088 | |
dc.description.abstract | Сьогодення від професіоналів вимагає вже не тільки професійні знання та вміння, а й інших компетентностей, достатніх для ефективного виконання завдань інноваційного характеру відповідного рівня професійної діяльності, що зазначено в Законі України «Про вищу освіту». Сучасне суспільство диктує системі вищої професійної освіти запит на розвиток вільної відповідальної людини, здатної до самоосвіти та самореалізації. В умовах кризи і «інформаційного хаосу», зростаючого розриву між складністю сучасного світу і здатністю людини її усвідомлювати та діяти адекватно нових обставин, фахівцю-медику мало знати і вміти – треба не стільки безперервно поповнювати свій інформаційний скарб, а й творчо його використовувати, продуктивно діючи в умовах крайньої невизначеності, швидко і відповідально приймати рішення, коли від його якості залежить життя людини, усвідомлюючи необхідність самоорганізації і оптимізації взаємозв’язків з колегами, співпраці та співтворчості тощо. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | вищ медична освіта | uk_UA |
dc.subject | професійні знання та вміння | uk_UA |
dc.subject | самоосвіта | uk_UA |
dc.subject | освітній коучінг | uk_UA |
dc.title | Вища медична освіта: сучасні напрямки її модернізації | uk_UA |
dc.type | Article | en |