Впровадження нових методів для оптимізації навчального процесу у вищих навчальних закладах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Єршова-Бабенко, І. В. ua
dc.contributor.author Куцебо, О. М. ua
dc.contributor.author Медянова, О. В. ua
dc.contributor.author Чуєва, І. О. ua
dc.contributor.author Yershova-Babenko, I. V. en
dc.contributor.author Kutsebo, O. M. en
dc.contributor.author Medianova, O. V. en
dc.contributor.author Chuyeva, I. O. en
dc.date.accessioned 2020-03-10T13:39:54Z
dc.date.available 2020-03-10T13:39:54Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Впровадження нових методів для оптимізації навчального процесу у вищих навчальних закладах / І. В. Єршова-Бабенко, О. М. Куцебо, О. В. Медянова, І. О. Чуєва // Медична освіта. – 2010. – № 3. – С. 18–22. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/6645
dc.description.abstract У статті йдеться про необхідність впровадження нових методів для раціоналізації та оптимізації навчального процесу для подолання емоційних криз, пов’язаних з інформаційним перевантаженням. uk_UA
dc.description.abstract The article is about the necessity of new methods introduction for rationalization and optimization of the educational process to overcome emotional crises connected with information overload. en
dc.language.iso uk en
dc.subject оптимізація навчального процесу uk_UA
dc.subject подолання емоційних криз uk_UA
dc.subject інформаційне перевантаження uk_UA
dc.subject вищі навчальні заклади uk_UA
dc.title Впровадження нових методів для оптимізації навчального процесу у вищих навчальних закладах uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу