Структурні елементи формування умінь англомовного ділового спілкування у майбутніх лікарів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Русалкіна, Л. Г. uk
dc.contributor.author Rusalkina, L. en
dc.contributor.author Русалкина, Л. Г. ru
dc.date.accessioned 2018-10-22T12:44:44Z
dc.date.available 2018-10-22T12:44:44Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Русалкіна Л. Г. Структурні елементи формування умінь англомовного ділового спілкування у майбутніх лікарів / Л. Г. Русалкіна // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2015. - № 1. - С. 94-99. uk_UA
dc.identifier.uri http://repo.odmu.edu.ua:80/xmlui/handle/123456789/3843
dc.description.abstract Розглянуто структуру та організацію навчання англомовного ділового спілкування студентівмедиків. Основну увагу приділено побудові експериментальної моделі формування вмінь англомовного ділового спілкування у майбутніх лікарів. Запропонована модель спрямована на продуктивне оволодіння лексичними і граматичними навичками спілкування, формування комунікативних умінь англомовного ділового спілкування студентів-медиків, має комунікативну спрямованість і професійну зорієнтованість. Встановлено, що вправи відповідають рівню володіння майбутніми лікарями англійською мовою і розташовуються із збільшенням складності завдань. uk_UA
dc.description.abstract The article is devoted to the structure and organization of medical students’ business English teaching process. The main attention is spared to the problem of creation of the experimental model of future doctors’ business English skills formation. The suggested model is aimed at productive mastering of lexical and grammar communicative skills, at formation of business English communicative abilities of students-medics; it has communicative direction and is professionally oriented. The exercises correspond to English language knowledge of the future doctors and are set in sequence of increasing complexity. en
dc.description.abstract Рассмотрены структура и организация обучения англоязычному деловому общению студентовмедиков. Основное внимание уделено построению экспериментальной модели формирования умений англоязычного делового общения у будущих врачей. Предложенная модель направлена на продуктивное овладение лексическими и грамматическими навыками общения, формирование коммуникативных умений англоязычного делового общения студентов-медиков, имеет коммуникативную направленность и профессиональную ориентацию. Установлено, что упражнения соответствуют уровню владения будущими врачами английским языком и располагаются в порядке возрастания сложности заданий. ru
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject ділове спілкування uk_UA
dc.subject система вправ uk_UA
dc.subject експериментальна модель uk_UA
dc.subject студенти-медики uk_UA
dc.subject business communication en
dc.subject system of exercises en
dc.subject experimental model en
dc.subject medical students en
dc.subject деловое общение ru
dc.subject система упражнений ru
dc.subject экспериментальная модель ru
dc.subject студенты-медики ru
dc.title Структурні елементи формування умінь англомовного ділового спілкування у майбутніх лікарів uk_UA
dc.title.alternative Structural elements of the process of business English skills formation in future doctors en
dc.title.alternative Структурные элементы формирования умений англоязычного делового общения у будущих врачей ru
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу