Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ільченко, А. | ua |
dc.contributor.author | Циба, А. | ua |
dc.contributor.author | Ilchenko, A. | en |
dc.contributor.author | Tsiba, A. | en |
dc.date.accessioned | 2025-06-16T10:13:55Z | |
dc.date.available | 2025-06-16T10:13:55Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Ільченко А., Циба А. Розвиток термінологічних навичок у майбутніх медиків: практичні орієнтири для викладання англійської мови // Вісник науки та освіти. Київ, 2025. С. 1431–1439. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/17766 | |
dc.description.abstract | У статті представлено комплексний підхід до розвитку термінологічних навичок у студентів третього курсу медичного університету в процесі вивчення англійської мови за професійним спрямуванням. Автори акцентують увагу на необхідності впровадження системного, практикоорієнтованого навчання, що поєднує мовну підготовку з поступовим формуванням професійної ідентичності майбутніх медиків. Такий підхід ґрунтується на поєднанні теоретичних засад лінгводидактики з інноваційними методами організації навчального процесу. У центрі дослідження — сучасні методичні стратегії, серед яких особливе місце займають проблемно-орієнтоване навчання, моделювання клінічних ситуацій, розробка мініпроєктів з медичної термінології та активне залучення автентичних фахових джерел (наукових статей, протоколів, інструкцій, довідкових ресурсів тощо). Автори обґрунтовують ефективність таких підходів у забезпеченні глибшого засвоєння термінологічного матеріалу, розвитку аналітичного мислення, здатності застосовувати спеціалізовану лексику в контексті клінічних і професійних комунікативних ситуацій. Розглянуті методики сприяють підвищенню рівня активності студентів, їхній готовності до самостійної та командної роботи, формують мовну гнучкість і комунікативну впевненість. У статті також акцентовано увагу на необхідності інтеграції мовної підготовки в загальну систему професійної освіти та важливості міждисциплінарної взаємодії між викладачами англійської мови й клінічних дисциплін. Такий підхід дозволяє створити цілісне освітнє середовище, в якому розвиток термінологічних навичок відбувається у тісному зв’язку з формуванням професійних компетентностей. У підсумку автори роблять висновок, що впровадження запропонованих підходів підвищує ефективність мовної підготовки студентів-медиків, сприяє кращому засвоєнню англомовної медичної термінології та забезпечує готовність до міжнародного академічного й професійного середовища. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article presents a comprehensive approach to the development of terminological skills in third-year medical university students during the study of English for specific purposes. The authors emphasize the need to implement a systematic, practice-oriented teaching model that combines language training with the gradual formation of future medical professionals’ professional identity. This approach is based on integrating theoretical principles of language didactics with innovative methods of organizing the educational process. The study focuses on modern methodological strategies, including problem-based learning, clinical case simulations, the development of mini-projects in medical terminology, and the active use of authentic professional sources (scientific articles, protocols, instructions, reference materials, etc.). The authors justify the effectiveness of these approaches in facilitating deeper acquisition of terminological material, enhancing analytical thinking, and fostering the ability to use specialized vocabulary in clinical and professional communicative contexts. The discussed methods contribute to increasing students' engagement, readiness for both independent and team work, and the development of linguistic flexibility and communicative confidence. The article also highlights the importance of integrating language training into the overall system of professional education and promoting interdisciplinary collaboration between English language teachers and instructors of clinical disciplines. This approach enables the creation of a holistic educational environment in which the development of terminological skills is closely linked to the formation of professional competencies. In conclusion, the authors state that the implementation of the proposed approaches enhances the effectiveness of language training for medical students, supports better acquisition of English medical terminology, and ensures preparedness for international academic and professional settings. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | medical terminology | en |
dc.subject | English for Specific Purposes | en |
dc.subject | teaching in medical universities | en |
dc.subject | professional communication | en |
dc.subject | interdisciplinary approach | en |
dc.subject | problem-based learning | en |
dc.subject | terminological skills | en |
dc.subject | third-year students | en |
dc.subject | active learning methods | en |
dc.subject | медична термінологія | uk_UA |
dc.subject | англійська мова для спеціальних цілей | uk_UA |
dc.subject | викладання у медичному ЗВО | uk_UA |
dc.subject | професійна комунікація | uk_UA |
dc.subject | міждисциплінарний підхід | uk_UA |
dc.subject | проблемно-орієнтоване навчання | uk_UA |
dc.subject | термінологічні навички | uk_UA |
dc.subject | активні методи навчання | uk_UA |
dc.title | Розвиток термінологічних навичок у майбутніх медиків: практичні орієнтири для викладання англійської мови | uk_UA |
dc.title.alternative | Development of Terminological Skills in Future Medical Professionals: Practical Guidelines for Teaching English | en |
dc.type | Article | en |