Педагогічні стратегії інтеграції антропологічних знань у курс латинської та англійської мов у медичних вишах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ільченко, А. І. ua
dc.contributor.author Циба, А. А. ua
dc.contributor.author Нагачевська, С. А. ua
dc.contributor.author Ilchenko, A. I. en
dc.contributor.author Tsyba, A. A. en
dc.contributor.author Nagachevska, S. A. en
dc.date.accessioned 2025-06-16T08:24:23Z
dc.date.available 2025-06-16T08:24:23Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Ільченко А. І., Циба А. А., Нагачевська С. А. Педагогічні стратегії інтеграції антропологічних знань у курс латинської та англійської мов у медичних вишах // Вісник науки та освіти. Сер.: Філологія, Педагогіка, Соціологія, Культура і мистецтво, Історія та археологія. 2025. № 5 (35). С. 1440–1448. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/17761
dc.description.abstract У статті розглядаються сучасні підходи до навчання, спрямовані на вдосконалення освітнього процесу для студентів медичних спеціальностей. Важливість інтеграції антропологічних знань у курси латинської та англійської мов обумовлена потребою підготувати майбутніх медичних працівників до комплексного розуміння культурних, соціальних і біологічних аспектів, що впливають на здоров'я і лікування пацієнтів. Автори пропонують низку педагогічних стратегій, що спрямовані на розвиток міждисциплінарного підходу у викладанні мов, поєднуючи їх з основами антропології. Однією з ключових стратегій, запропонованих у статті, є використання тематичних модулів, які включають антропологічні концепції та термінологію у навчальні матеріали. Це дозволяє студентам глибше зануритися в розуміння культурних та соціальних факторів, що впливають на медичну практику, та сприяє розвитку критичного мислення. Наприклад, викладання латинської мови може бути доповнене дослідженням етимології медичних термінів у контексті культурних та історичних впливів. Подібний підхід може бути застосований і до викладання англійської мови, зокрема у частині медичної термінології та комунікації з пацієнтами різних культурних груп. Автори також акцентують увагу на важливості використання інтерактивних методів навчання, таких як дискусії, рольові ігри та аналіз клінічних кейсів з урахуванням антропологічних аспектів. Це не лише підвищує мотивацію студентів до вивчення латинської та англійської мов, але й допомагає їм зрозуміти значення культурної компетенції у медичній практиці. Крім того, у статті пропонується залучення до навчального процесу фахівців з антропології, що може сприяти більш глибокому розумінню студентами взаємозв'язку між мовою, культурою та медициною. Особлива увага приділяється розвитку навичок міжкультурної комунікації, які є важливими для успішної медичної практики у глобалізованому світі. Інтеграція антропологічних знань у мовні курси допомагає студентам медичних вишів краще підготуватися до роботи з пацієнтами з різних культурних та етнічних груп, що особливо актуально в умовах зростаючої міграції та глобалізації. Таким чином, запропоновані педагогічні стратегії спрямовані на підвищення якості освіти у медичних вишах шляхом інтеграції антропологічних знань у курси латинської та англійської мов. Це сприяє формуванню всебічно підготовлених фахівців, які володіють не лише мовними, але й культурними компетенціями, необхідними для успішної роботи у сучасній медичній сфері. uk_UA
dc.description.abstract The article discusses modern approaches to education aimed at improving the learning process for medical students. The importance of integrating anthropological knowledge into Latin and English language courses is driven by the need to prepare future healthcare professionals for a comprehensive understanding of the cultural, social, and biological aspects that impact patient health and treatment. The authors propose a range of pedagogical strategies focused on developing an interdisciplinary approach to language teaching, combining it with the fundamentals of anthropology. One of the key strategies suggested in the article is the use of thematic modules that incorporate anthropological concepts and terminology into the curriculum. This approach allows students to delve deeper into understanding the cultural and social factors influencing medical practice and fosters the development of critical thinking. For instance, the teaching of Latin can be enhanced by exploring the etymology of medical terms in the context of cultural and historical influences. A similar approach can be applied to teaching English, particularly in the areas of medical terminology and communication with patients from diverse cultural backgrounds. The authors also emphasize the importance of using interactive teaching methods such as discussions, role-playing, and the analysis of clinical cases with consideration of anthropological aspects. This not only increases students' motivation to study Latin and English but also helps them understand the significance of cultural competence in medical practice. Furthermore, the article suggests involving anthropologists in the educational process to deepen students' understanding of the relationship between language, culture, and medicine. Special attention is given to the development of intercultural communication skills, which are essential for successful medical practice in a globalized world. Integrating anthropological knowledge into language courses helps medical students better prepare for working with patients from various cultural and ethnic groups, which is particularly relevant in the context of increasing migration and globalization. Thus, the proposed pedagogical strategies aim to enhance the quality of education in medical universities by integrating anthropological knowledge into Latin and English language courses. This contributes to the formation of wellrounded professionals who possess not only linguistic but also cultural competencies necessary for successful work in the modern medical field. en
dc.language.iso uk en
dc.subject педагогічні стратегії uk_UA
dc.subject антропологічні знання uk_UA
dc.subject латинська мова uk_UA
dc.subject англійська мова uk_UA
dc.subject медичні виші uk_UA
dc.subject міждисциплінарний підхід uk_UA
dc.subject культурна компетенція uk_UA
dc.subject міжкультурна комунікація uk_UA
dc.subject інтерактивні методи навчання uk_UA
dc.subject pedagogical strategies en
dc.subject anthropological knowledge en
dc.subject Latin language en
dc.subject English language en
dc.subject medical universities en
dc.subject interdisciplinary approach en
dc.subject cultural competence en
dc.subject intercultural communication en
dc.subject interactive teaching methods en
dc.title Педагогічні стратегії інтеграції антропологічних знань у курс латинської та англійської мов у медичних вишах uk_UA
dc.title.alternative Pedagogical strategies for integrating anthropological knowledge into latin and english language courses in medical universities en
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу