dc.contributor.author |
Ільченко, А. І. |
ua |
dc.contributor.author |
Циба, А. А. |
ua |
dc.contributor.author |
Нагачевська, С. А. |
ua |
dc.contributor.author |
Ilchenko, A. I. |
en |
dc.contributor.author |
Tsyba, A. A. |
en |
dc.contributor.author |
Nagachevska, S. A. |
en |
dc.date.accessioned |
2025-06-16T08:24:23Z |
|
dc.date.available |
2025-06-16T08:24:23Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
Ільченко А. І., Циба А. А., Нагачевська С. А. Педагогічні стратегії інтеграції антропологічних знань у курс латинської та англійської мов у медичних вишах // Вісник науки та освіти. Сер.: Філологія, Педагогіка, Соціологія, Культура і мистецтво, Історія та археологія. 2025. № 5 (35). С. 1440–1448. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/17761 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглядаються сучасні підходи до навчання,
спрямовані на вдосконалення освітнього процесу для студентів медичних
спеціальностей. Важливість інтеграції антропологічних знань у курси
латинської та англійської мов обумовлена потребою підготувати майбутніх
медичних працівників до комплексного розуміння культурних, соціальних
і біологічних аспектів, що впливають на здоров'я і лікування пацієнтів.
Автори пропонують низку педагогічних стратегій, що спрямовані на
розвиток міждисциплінарного підходу у викладанні мов, поєднуючи їх з
основами антропології.
Однією з ключових стратегій, запропонованих у статті, є використання тематичних модулів, які включають антропологічні концепції та
термінологію у навчальні матеріали. Це дозволяє студентам глибше
зануритися в розуміння культурних та соціальних факторів, що впливають
на медичну практику, та сприяє розвитку критичного мислення. Наприклад,
викладання латинської мови може бути доповнене дослідженням етимології медичних термінів у контексті культурних та історичних впливів.
Подібний підхід може бути застосований і до викладання англійської мови, зокрема у частині медичної термінології та комунікації з пацієнтами різних
культурних груп.
Автори також акцентують увагу на важливості використання
інтерактивних методів навчання, таких як дискусії, рольові ігри та аналіз
клінічних кейсів з урахуванням антропологічних аспектів. Це не лише
підвищує мотивацію студентів до вивчення латинської та англійської мов,
але й допомагає їм зрозуміти значення культурної компетенції у медичній
практиці. Крім того, у статті пропонується залучення до навчального
процесу фахівців з антропології, що може сприяти більш глибокому
розумінню студентами взаємозв'язку між мовою, культурою та медициною.
Особлива увага приділяється розвитку навичок міжкультурної комунікації, які є важливими для успішної медичної практики у глобалізованому
світі. Інтеграція антропологічних знань у мовні курси допомагає студентам
медичних вишів краще підготуватися до роботи з пацієнтами з різних
культурних та етнічних груп, що особливо актуально в умовах зростаючої
міграції та глобалізації.
Таким чином, запропоновані педагогічні стратегії спрямовані на
підвищення якості освіти у медичних вишах шляхом інтеграції антропологічних знань у курси латинської та англійської мов. Це сприяє
формуванню всебічно підготовлених фахівців, які володіють не лише
мовними, але й культурними компетенціями, необхідними для успішної
роботи у сучасній медичній сфері. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article discusses modern approaches to education aimed at
improving the learning process for medical students. The importance of
integrating anthropological knowledge into Latin and English language courses
is driven by the need to prepare future healthcare professionals for a
comprehensive understanding of the cultural, social, and biological aspects that
impact patient health and treatment. The authors propose a range of pedagogical
strategies focused on developing an interdisciplinary approach to language
teaching, combining it with the fundamentals of anthropology.
One of the key strategies suggested in the article is the use of thematic
modules that incorporate anthropological concepts and terminology into the
curriculum. This approach allows students to delve deeper into understanding the
cultural and social factors influencing medical practice and fosters the
development of critical thinking. For instance, the teaching of Latin can be
enhanced by exploring the etymology of medical terms in the context of cultural
and historical influences. A similar approach can be applied to teaching English,
particularly in the areas of medical terminology and communication with patients
from diverse cultural backgrounds.
The authors also emphasize the importance of using interactive teaching
methods such as discussions, role-playing, and the analysis of clinical cases with
consideration of anthropological aspects. This not only increases students'
motivation to study Latin and English but also helps them understand the
significance of cultural competence in medical practice. Furthermore, the article
suggests involving anthropologists in the educational process to deepen students'
understanding of the relationship between language, culture, and medicine.
Special attention is given to the development of intercultural
communication skills, which are essential for successful medical practice in a
globalized world. Integrating anthropological knowledge into language courses
helps medical students better prepare for working with patients from various
cultural and ethnic groups, which is particularly relevant in the context of
increasing migration and globalization.
Thus, the proposed pedagogical strategies aim to enhance the quality of
education in medical universities by integrating anthropological knowledge into
Latin and English language courses. This contributes to the formation of wellrounded professionals who possess not only linguistic but also cultural
competencies necessary for successful work in the modern medical field. |
en |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
педагогічні стратегії |
uk_UA |
dc.subject |
антропологічні знання |
uk_UA |
dc.subject |
латинська мова |
uk_UA |
dc.subject |
англійська мова |
uk_UA |
dc.subject |
медичні виші |
uk_UA |
dc.subject |
міждисциплінарний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
культурна компетенція |
uk_UA |
dc.subject |
міжкультурна комунікація |
uk_UA |
dc.subject |
інтерактивні методи навчання |
uk_UA |
dc.subject |
pedagogical strategies |
en |
dc.subject |
anthropological knowledge |
en |
dc.subject |
Latin language |
en |
dc.subject |
English language |
en |
dc.subject |
medical universities |
en |
dc.subject |
interdisciplinary approach |
en |
dc.subject |
cultural competence |
en |
dc.subject |
intercultural communication |
en |
dc.subject |
interactive teaching methods |
en |
dc.title |
Педагогічні стратегії інтеграції антропологічних знань у курс латинської та англійської мов у медичних вишах |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Pedagogical strategies for integrating anthropological knowledge into latin and english language courses in medical universities |
en |
dc.type |
Article |
en |