Освіта є вирішальним фактором, якщо йдеться про підготовку наступного покоління до майбутнього, що
постійно змінюється. Методики навчання, які використовувалися в минулому, значною мірою застаріли. Нині під
час навчання студентів-медиків професійної англійської мови не вистачає необхідних інструментів, які потрібні
студентам, щоб залишатися конкурентоспроможними на сучасному ринку праці. Сьогоденна глобальна економіка вимагає володіння професійною мовою, яка містить культуру поведінки на робочому місці та жаргон для
безпечного та ефективного надання професійних послуг, а також здатності координувати дослідження та
лікування через кордони.
Крім того, галузь охорони здоров’я відчуває дефіцит у фахівцях, які володіють англійською мовою, здатні проводити професійно зорієнтовану англомовну діяльність у професійному середовищі, оволодівати новими
досягненнями зарубіжної медицини, брати участь у спільних наукових та практичних проектах із зарубіжними
колегами. Ці чинники зумовили необхідність розширення і вдосконалення англомовної підготовки в системі вищої
медичної освіти.
Здатність міжнародно визнаних тестів на знання англійської мови покращити або виміряти ці навички є
сумнівною, хоча вони слугують для підготовки до поглибленого вивчення мови. Сучасні методи навчання, які найчастіше використовуються сьогодні для медичних працівників, зосереджуються, в першу чергу, на англійській
мові, а в другу – на медичній термінології, що використовується на заняттях.
Cтратегії проведення занять, що рясніють медичною термінологією та простими діалогами про візити
до лікаря і деякі захворювання, не відповідають потребам сучасної професії. Медична англійська мова викладається з точки зору медицини та охорони здоров’я, в першу чергу, з одночасним посиленням засвоєння лексики,
граматики та структури в другу чергу. Основна увага приділяється безпеці на практиці, що є одним з ключових
компонентів ліцензування лікарів. Заняття, інтерактиви та тематичні дослідження представляють прості
та складні медичні практики, фармакологію, анатомію та фізіологію, патологію, лікування тощо, які виходять
далеко за межі початкового рівня англійської мови. Мета курсу «Англійська мова за професійним спрямуванням» – підготувати студентів до підготовки до складання ліцензійних іспитів, а також до використання англійської мови в професійній діяльності.
Education is a crucial factor when it comes to preparing the next generation for a constantly changing future. The teaching methods used in the past are largely outdated. Currently, medical students’ ESP training lacks the necessary tools that students need to remain competitive in today’s job market. Today’s global economy requires a professional language that includes workplace culture and jargon to deliver professional services safely and efficiently, as well as the ability to coordinate research and treatment across borders. In addition, the healthcare industry is experiencing a shortage of English-speaking professionals who are able to conduct professionally oriented English-language activities in a professional environment, master new achievements in foreign medicine, and participate in joint research and practical projects with foreign colleagues. These factors have led to the need to expand and improve English-language training in the system of higher medical education. The ability of internationally recognised English language tests to improve or measure these skills is questionable, although they serve as a preparation for advanced language study. The current teaching methods most commonly used for healthcare professionals today focus primarily on the English language and secondarily on the medical terminology used in the classroom. Classroom strategies that are full of medical terminology and simple dialogues about doctor’s visits and certain diseases do not meet the needs of the modern profession. Medical English is taught from the perspective of medicine and healthcare in the first instance, while reinforcing vocabulary, grammar and structure in the second. The main focus is on safety in practice, which is a key component of medical licensing. Activities, interactives and case studies introduce simple and complex medical practices, pharmacology, anatomy and physiology, pathology, treatment, etc., which go far beyond the beginner level of English. The aim of the ESP course is to prepare students for the licensing exams and to use English in their professional activities.