Організація дистанційного навчання латинській мові та основам медичної термінології

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Нагачевська, С. А.
dc.date.accessioned 2025-04-16T07:14:29Z
dc.date.available 2025-04-16T07:14:29Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Нагачевська С. А. Організація дистанційного навчання латинській мові та основам медичної термінології // Наука, освіта, технології та суспільство: тенденції, виклики, перспективи: міжнар. наук.-практ. конф, 10 червня 2022 р., Полтава: збірник тез доповідей. Полтава: ЦФЕНД, 2022. С. 25–26. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/17319
dc.description.abstract Виклики сьогодення зробили дистанційне навчання надактуальною, а інколи єдиною формою здобуваття освіти. Відрізняючись від двох традиційних форм навчання – очної та заочної, воно, по суті, є їх гібридом. Від заочної форми воно «успадковує» факт віддаленості учня від викладача. Однак на відміну від заочного навчання, яке є переважно потоковим, воно включає індивідуальні форми. Використання сучасних освітніх технологій дає можливість творчо підійти до процесу навчання, корегуючи співвідношення роботи,керованої безпосередньо викладачем, та самостійної роботи студента. До мінусів дистанційного навчання слід віднести неможливість безпосереднього особистого спілкування з викладачем та обмеження у часі такого спілкування у груповій формі роботи. Така форма навчання передбачає насамперед високий рівень внутрішньої вмотивованності і здатність до самоорганізації студента. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject латинська мова uk_UA
dc.subject основи медичної термінології uk_UA
dc.subject сучасні освітні технології uk_UA
dc.title Організація дистанційного навчання латинській мові та основам медичної термінології uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу