Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пислар, Т. П. | ua |
dc.date.accessioned | 2025-01-12T10:34:27Z | |
dc.date.available | 2025-01-12T10:34:27Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Пислар Т. П. Цілісність особистості через призму взаємодії мови, культури та освіти: міждисциплінарний підхід / Т. П. Пислар // Людина як цілісність: філософський, мовознавчий та педагогічний дикурси: VII Міжнародна наукова конференція, 31 жовтня 2024 р., Одеса. – Одеса, 2024. – С. 1–7. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/16579 | |
dc.description.abstract | Стаття досліджує концепцію цілісної особистості через взаємодію мови, культури та освіти з міждисциплінарного підходу. Розглянуто філософські, мовознавчі та педагогічні аспекти, які впливають на формування цілісної особистості. Мова аналізується як інструмент вираження ідентичності та взаємодії з культурним контекстом. Педагогічні концепції цілісного розвитку, засновані на інтеграції знань, навичок і моральних якостей, підкреслюють роль освіти у формуванні гармонійної та соціально відповідальної особистості. Стаття акцентує на важливості взаємозв’язку мови, культури та освіти для всебічного розвитку людини. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | цілісність особистості | uk_UA |
dc.subject | мова | uk_UA |
dc.subject | культура | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | філософія | uk_UA |
dc.subject | мовознавство | uk_UA |
dc.subject | педагогіка | uk_UA |
dc.subject | міждисциплінарний підхід | uk_UA |
dc.subject | ідентичність | uk_UA |
dc.subject | критичне мислення | uk_UA |
dc.subject | integrity of personality | en |
dc.subject | language | en |
dc.subject | culture | en |
dc.subject | education | en |
dc.subject | philosophy | en |
dc.subject | linguistics | en |
dc.subject | pedagogy | en |
dc.subject | interdisciplinary approach | en |
dc.subject | identity | en |
dc.subject | critical thinking | en |
dc.title | Цілісність особистості через призму взаємодії мови, культури та освіти: міждисциплінарний підхід | uk_UA |
dc.type | Article | en |