Корпоративна культура в рамках дослідження систем управління

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мотулько, В. Д. ua
dc.contributor.author Борщ, В. І. ua
dc.date.accessioned 2024-05-21T09:55:36Z
dc.date.available 2024-05-21T09:55:36Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Мотулько В. Д. Корпоративна культура в рамках дослідження систем управління / В. Д. Мотулько; науковий керівник: В. І. Борщ // 75-а звітна конф. Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук, 24–26 квітня 2019 року, м. Одеса: збірник тез доп. – Одеса : Фенікс, 2019. – С. 182–185. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/15323
dc.description.abstract В умовах динамічної економіки та шаленої конкуренції компанії потребують все більш індивідуальних та унікальних методів розвитку бізнесу. Одним з методів позиціонування підприємства на ринку є створення і розвиток його корпоративної культури – такої, яка буде найбільш відповідати цілям і цінностям організації. Впливаючи на всі значущі сфери діяльності компанії, корпоративна культура регулює діяльність співробітників, формує почуття прихильності компанії і в результаті підвищує якість виробленої продукції і конкурентоспроможність підприємства. Керівництво компаній все більше інвестує у розкриття потенціалу та можливостей своїх робітників, прагнучи створити ефективну систему управління інтелектуальним капіталом робітників та корпоративними цінностями. Задля цього вони вимушені застосовувати дослідження внутрішньої та зовнішньої середи. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject корпоративна культура uk_UA
dc.subject система управління uk_UA
dc.subject економіка uk_UA
dc.title Корпоративна культура в рамках дослідження систем управління uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу