Короткий опис (реферат):
В умовах динамічної економіки та шаленої конкуренції компанії потребують все більш індивідуальних та унікальних методів розвитку бізнесу. Одним з методів позиціонування підприємства на ринку є створення і розвиток його корпоративної культури – такої, яка буде найбільш відповідати цілям і цінностям організації. Впливаючи на всі значущі сфери діяльності компанії, корпоративна культура регулює діяльність співробітників, формує почуття прихильності компанії і в результаті підвищує якість виробленої продукції і конкурентоспроможність підприємства. Керівництво компаній все більше інвестує у розкриття потенціалу та можливостей своїх робітників, прагнучи створити ефективну систему управління інтелектуальним капіталом робітників та корпоративними цінностями. Задля цього вони вимушені застосовувати дослідження внутрішньої та зовнішньої середи.