Підтримка студентів медичного університету через спільні дослідницькі групи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Левицька, А. І. ua
dc.contributor.author Бермас, О. М. ua
dc.contributor.author Кир'язова, О. В. ua
dc.date.accessioned 2024-05-15T08:48:57Z
dc.date.available 2024-05-15T08:48:57Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Левицька А. І. Кир’язова О. В. Бермас О. М. Підтримка студентів медичного університету через спільні дослідницькі групи // Інноваційна педагогіка. Одеса, 2024. Том1, № 69. С. 86–89. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/15280
dc.description.abstract Ця стаття присвячена аналізу та розгляду важливого аспекту підтримки студентів медичних університетів через спільні дослідницькі групи. Вона висвітлює вплив та переваги, які надає спільна робота студентів у групах для здобуття наукового досвіду та активізації навчального процесу. Працюючи разом у дослідницьких групах, студенти отримують можливість відчути себе частиною активного наукового середовища, де вони можуть співпрацювати з викладачами та колегами для вирішення важливих медичних проблем. Це сприяє їхньому професійному розвитку, розвитку аналітичних та комунікаційних навичок, а також підвищує їхні шанси на подальше наукове й кар’єрне зростання у медичній галузі. Крім того, спільні дослідницькі групи можуть стати місцем для обміну ідеями та знаннями між студентами та викладачами, сприяючи тим самим створенню сприятливої навчальної атмосфери та стимулюючи інновації у медичній освіті та практиці. Автори наголошують на тому, що спільна робота в групах допомагає студентам навчатися вирішувати складні завдання, аналізувати наукову літературу, розробляти дослідницькі питання та ефективно взаємодіяти з колегами. Дослідження, проведене авторами, розкриває позитивний вплив спільних дослідницьких груп на мотивацію студентів та підвищення їхньої академічної активності. Автори висвітлюють цей вплив, починаючи з того, як участь у таких групах може стимулювати студентів до більш активної участі у навчальному процесі та досягнення кращих результатів. Участь у таких проектах допомагає студентам отримати цінний практичний досвід, поглибити свої знання та вміння в обраній галузі медицини, а також підвищити їхню мотивацію до власного професійного розвитку. У підсумку, стаття демонструє важливість спільних дослідницьких груп для студентів медичних університетів, а також підкреслює їхню значущість у формуванні майбутніх медичних професіоналів. Вона розкриває практичні аспекти створення та функціонування таких груп і надає рекомендації для подальшого розвитку та підтримки цього напрямку. Ця стаття слугує цінним джерелом інформації для адміністрації медичних університетів, викладачів та студентів, що цікавляться спільною науковою діяльністю та її впливом на якість медичної освіти. Вона висвітлює потенціал для підвищення якості навчання та розвитку студентів у сфері медицини через спільні дослідницькі групи. uk_UA
dc.description.abstract This article is dedicated to analyzing and discussing an important aspect of supporting students in medical universities through collaborative research groups. It highlights the impact and benefits that collaborative work in groups provides for gaining scientific experience and enhancing the learning process. By working together in research groups, students have the opportunity to feel part of an active scientific environment where they can collaborate with instructors and peers to address important medical issues. This contributes to their professional development, the development of analytical and communication skills, and increases their chances for further academic and career growth in the medical field. Additionally, collaborative research groups can serve as a forum for exchanging ideas and knowledge between students and instructors, thereby fostering a conducive learning atmosphere and stimulating innovations in medical education and practice. The authors emphasize that group work helps students learn to tackle complex tasks, analyze scientific literature, develop research questions, and effectively interact with colleagues. The research conducted by the authors reveals the positive impact of collaborative research groups on student motivation and increased academic activity. They illuminate this impact by starting with how participation in such groups can motivate students to be more actively involved in the learning process and achieve better results. Participation in such projects helps students gain valuable practical experience, deepen their knowledge and skills in their chosen field of medicine, and also increase their motivation for their own professional development. In conclusion, the article demonstrates the importance of collaborative research groups for students in medical universities and underscores their significance in shaping future medical professionals. It elucidates the practical aspects of creating and operating such groups and provides recommendations for their further development and support. This article serves as a valuable source of information for the administration of medical universities, instructors, and students interested in collaborative research activity and its impact on the quality of medical education. It highlights the potential for enhancing the quality of education and the development of students in the field of medicine through collaborative research groups. en
dc.language.iso uk en
dc.subject спільні дослідницькі групи uk_UA
dc.subject студентська підтримка uk_UA
dc.subject медична освіта uk_UA
dc.subject дослідницькі навички uk_UA
dc.subject академічна активність uk_UA
dc.subject професійний розвиток uk_UA
dc.subject медична наука uk_UA
dc.subject collaborative research groups en
dc.subject student support en
dc.subject medical education en
dc.title Підтримка студентів медичного університету через спільні дослідницькі групи uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу