Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Морар, Л. А. | ua |
dc.contributor.author | Самойленко, Т. О. | ua |
dc.date.accessioned | 2024-04-03T13:13:04Z | |
dc.date.available | 2024-04-03T13:13:04Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Морар Л. А., Самойленко Т. О. Роль та підхід до викладання англійської мови студентам медичних спеціальностей // Modern challenges and topical issues pf science, education and society: International scientific-practical conference, Tampere, Finland, February 7, 2024. Tampere, Finland, 2024. P. 21–22. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14992 | |
dc.description.abstract | Англійська мова дає можливість розширювати свої практичні навички студентам нефілологічних курсів і рівень її викладання є дуже важливим. Для досягнення кращих показників знань з англійської мови треба приділяти увагу рівню знань абітурієнтів, впроваджувати розподілення на групи та адаптувати програми для поетапного засвоєння як знань за професійним спрямуванням, так і комунікативних навичок. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | викладання англійської мови | uk_UA |
dc.subject | комунікативні навички | uk_UA |
dc.subject | медичні тенденції | uk_UA |
dc.subject | рівень англійської мови | uk_UA |
dc.title | Роль та підхід до викладання англійської мови студентам медичних спеціальностей | uk_UA |
dc.type | Article | en |