Синергія думки: філософія, антропологія, філологія та викладання англійської мови в медичному університеті

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Левицька, А. І. ua
dc.date.accessioned 2024-03-06T06:51:08Z
dc.date.available 2024-03-06T06:51:08Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Левицька А. І. Синергія думки: філософія, антропологія, філологія та викладання англійської мови в медичному університеті / А. І. Левицька // Нотатки сучасної науки: електронний мультидисциплінарний науковий часопис. – 2024. – № 13. – С. 19–20. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14886
dc.description.abstract Дослідження пропонує аналіз взаємозв'язку між різними галузями знань і педагогічною практикою в контексті медичної освіти. Авторка звертає увагу на значення філософії як базового фундаменту для формування глибокого розуміння етичних та гуманітарних аспектів медицини. Крім того, вона розглядає антропологічні концепції, які допомагають у розумінні пацієнта як цілісної особистості, а не лише як об'єкту лікування. Філологічний аспект статті акцентує увагу на важливості володіння англійською мовою для успішної міжнародної комунікації в медичній галузі. На основі цього аналізу авторка висуває пропозиції щодо вдосконалення методів викладання англійської мови в медичних університетах з урахуванням інтеграції філософських та антропологічних підходів. uk_UA
dc.description.abstract The study proposes an analysis of the interrelation between various fields of knowledge and pedagogical practice within the context of medical education. The author emphasizes the significance of philosophy as a foundational framework for developing a profound understanding of the ethical and humanitarian aspects of medicine. Additionally, anthropological concepts are considered to aid in understanding the patient as a holistic individual, rather than merely an object of treatment. The philological aspect of the article focuses on the importance of English language proficiency for successful international communication in the medical field. Based on this analysis, the author puts forward suggestions for improving English language teaching methods in medical universities by integrating philosophical and anthropological approaches. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject cинергія думки uk_UA
dc.subject філософія uk_UA
dc.subject антропологія uk_UA
dc.subject філологія uk_UA
dc.title Синергія думки: філософія, антропологія, філологія та викладання англійської мови в медичному університеті uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу