У статті обговорюється процес переходу від ізоляції до інтеграції у сфері загальної освіти та вивчення мов. Цей процес відображає важливі зміни у підходах до навчання, що стають більш глобальними та багатомовними. Стаття виявляє, що зміна підходів дає можливість студентам отримувати більш комплексне і глибше розуміння світу та розвивати більш широкий культурний і лінгвістичний багаж.
Abstract:
У статті обговорюється процес переходу від ізоляції до інтеграції у сфері загальної освіти та вивчення мов. Цей процес відображає важливі зміни у підходах до навчання, що стають більш глобальними та багатомовними. Стаття виявляє, що зміна підходів дає можливість студентам отримувати більш комплексне і глибше розуміння світу та розвивати більш широкий культурний і лінгвістичний багаж.
Abstract:
The article discusses the transition from isolation to integration in the field of general education and language learning. This process reflects significant changes in teaching approaches, which are becoming more global and multilingual. The article finds that these changes allow students to gain a more comprehensive and deeper understanding of the world and develop a broader cultural and linguistic background.