Іnnovations in teaching anatomical terminology

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Levitskaia, А. І. en
dc.contributor.author Matiushenko, S. P. en
dc.date.accessioned 2024-02-23T07:26:11Z
dc.date.available 2024-02-23T07:26:11Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Levitskaia A. I., Matiushenko S. P. Іnnovations in teaching anatomical terminology // Strategic priorities for the development of science, education, technology and society: International scientific-practical conference, Poltava, November 9, 2023: Book of abstracts. 2023. P. 28–30. en
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14817
dc.description.abstract This article presents a comprehensive review of innovative teaching methods for anatomical terminology, offering a multifaceted approach to enhance student understanding and retention. Traditional methods often involve rote memorization and struggle to engage students in meaningful, long-term learning. In contrast, innovative techniques incorporate interactive tools, technology, and real-world applications to create a dynamic learning experience. These methods include the use of anatomical models, 3D visualization software, virtual reality, and interactive quizzes. The article discusses the benefits and challenges of each approach and provides recommendations for educators looking to incorporate innovative techniques into their teaching. en
dc.description.abstract Ця стаття пропонує загальний огляд інноваційних методів викладання анатомічної термінології, пропонуючи багатоаспектний підхід до покращення розуміння і засвоєння студентами матеріалу. Традиційні методи часто включають механічне вивчення та надають затруднення у залученні студентів до значущого, довгострокового навчання. Натомість, інноваційні техніки використовують інтерактивні інструменти, технології та застосування в реальному житті для створення динамічного навчального досвіду. Ці методи включають використання анатомічних моделей, програмного забезпечення для тривимірної візуалізації, віртуальної реальності та інтерактивних тестів. У статті обговорюються переваги та виклики кожного підходу та надаються рекомендації для педагогів, які прагнуть впровадити інноваційні техніки у своє викладання. uk_UA
dc.language.iso en en
dc.subject анатомічна термінологія uk_UA
dc.subject тривимірна візуалізація uk_UA
dc.subject віртуальна реальність uk_UA
dc.subject інтерактивність uk_UA
dc.subject анатомічні моделі uk_UA
dc.subject навчальні ресурси uk_UA
dc.subject навчальна програма uk_UA
dc.title Іnnovations in teaching anatomical terminology en
dc.title.alternative Інновації в навчанні анатомічної термінології uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу