Тhe role of adaptive learning environment in fostering creative thinking in higher education students

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Levitskaia, А. І. en
dc.contributor.author Kolesnikova, A. E. en
dc.date.accessioned 2024-02-22T14:37:46Z
dc.date.available 2024-02-22T14:37:46Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Levitska A. I., Kolesnikova A. E. Тhe role of adaptive learning environment in fostering creative thinking in higher education students [Роль адаптивного навчального середовища в розвитку творчого мислення у студентів вищої освіти]. Наука і молодь у ХХІ сторіччі : збірник матеріалів ІХ Міжнародної молодіжної науково-практичної інтернет-конференції, м. Полтава, 30 листопада 2023 р. Полтава, 2023. C. 620-621. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14812
dc.description.abstract In this article, the authors explore the role of the adaptive learning environment in fostering creative thinking in higher education students. They analyze how the adaptive environment can contribute to the formation and development of creativity in university-level students. The authors discuss methods and approaches that can be used to create an adaptive learning environment that fosters creative thinking in students. The research findings can be useful for teachers, instructors, administrators, and other professionals in higher education who are interested in developing the creative potential of their students. en
dc.description.abstract У цій статті автори досліджують роль адаптивного навчального середовища у розвитку творчого мислення студентів вищої освіти. Вони аналізують, як адаптивне середовище може сприяти формуванню та розвитку творчості у студентів, які навчаються на університетському рівні. Автори обговорюють методи та підходи, які можуть бути використані для створення адаптивного навчального середовища, що сприяє творчому мисленню у студентів. Результати дослідження можуть бути корисними для вчителів, викладачів, адміністраторів та інших фахівців у галузі вищої освіти, які зацікавлені у розвитку творчого потенціалу своїх студентів. uk_UA
dc.language.iso en en
dc.subject зміст навчання. uk_UA
dc.subject інтерактивність uk_UA
dc.subject віртуальні технології uk_UA
dc.subject інновації uk_UA
dc.subject педагогіка uk_UA
dc.subject вища освіта uk_UA
dc.subject методи та підходи uk_UA
dc.subject університетський рівень uk_UA
dc.subject розвиток творчості uk_UA
dc.subject адаптивне навчальне середовище uk_UA
dc.subject learning environment uk_UA
dc.subject development of creativity uk_UA
dc.subject university level en
dc.subject methods and approaches en
dc.subject higher education en
dc.subject innovations pedagogy en
dc.subject virtual technologies en
dc.subject content of learning interactivity en
dc.title Тhe role of adaptive learning environment in fostering creative thinking in higher education students en
dc.title.alternative Роль адаптивного навчального середовища в розвитку творчого мислення у студентів вищої освіти. uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу