Застосування технологій у навчанні та адаптації дітей з аутизмом у закладах дошкільної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Левицька, А. І. uk
dc.contributor.author Ходанович, Е. М. uk
dc.date.accessioned 2024-02-20T07:35:12Z
dc.date.available 2024-02-20T07:35:12Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Левицька А. І., Ходанович Е. М. Застосування технологій у навчанні та адаптації дітей з аутизмом у закладах дошкільної освіти. Modern Approaches to Problem Solving in Science and Technology : II international scientific and practical conference, Warsaw, November 15-17. Warsaw, 2023. P. 370-372. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14775
dc.description.abstract Дане дослідження спрямоване на вивчення впливу технологій на навчання та адаптацію дітей з аутизмом у дошкільних освітніх закладах. Використання технологій, включаючи цифрові навчальні платформи, адаптивні пристрої та віртуальну реальність, все більше визнається як цінний інструмент для підтримки дітей з аутизмом у навчанні та соціальних взаємодіях. Дослідження має на меті дослідити ефективність технологій на основі втручань у покращенні освітніх результатів та соціальних навичок для дітей з аутизмом у дошкільних освітніх закладах. Результати цього дослідження сприятимуть розвитку знань про переваги технологій в спеціальній освіті та інформуватимуть вчителів, батьків та політиків про потенціал технологій у підтримці дітей з аутизмом у їхніх ранніх роках освіти. uk_UA
dc.description.abstract This study focuses on exploring the impact of technology on the teaching and adaptation of children with autism spectrum disorder (ASD) in preschool education settings. The use of technology, including digital learning platforms, assistive devices, and virtual reality, is increasingly being recognized as a valuable tool for supporting children with ASD in their learning and social interactions. The study aims to investigate the effectiveness of technology-based interventions in improving educational outcomes and social skills for children with ASD in preschool settings. The findings of this study will contribute to the growing body of knowledge on the benefits of technology in special education and will inform educators, parents, and policymakers about the potential of technology in supporting children with ASD in their early years of education. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject institutions en
dc.subject education en
dc.subject preschool en
dc.subject autism en
dc.subject children en
dc.subject adaptation en
dc.subject teaching en
dc.subject technologies en
dc.subject Application en
dc.subject дошкільна освіта uk_UA
dc.subject аутизм uk_UA
dc.subject діти uk_UA
dc.subject адаптація uk_UA
dc.subject навчання uk_UA
dc.subject технології uk_UA
dc.title Застосування технологій у навчанні та адаптації дітей з аутизмом у закладах дошкільної освіти uk_UA
dc.title.alternative Application of technologies in teaching and adaptation of children with autism in preschool education institutions en
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу