Сучасні підходи до науково-дослідної підготовки студентів на медичних факультетах Франції

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Абрамович, В. Є. uk
dc.date.accessioned 2023-08-21T17:55:39Z
dc.date.available 2023-08-21T17:55:39Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Абрамович В. Є. Сучасні підходи до науково-дослідної підготовки студентів на медичних факультетах Франції // Проблеми професійної підготовки в умовах євроінтеграції освітнього процесу: погляд науковців і практиків: збірник матеріалів ХХVІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25 – 26 березня 2021 року. №29: у 2 томах. - Київ: КиМУ, 2021. - Т. 1. - С. 154-158. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13614
dc.description.abstract Щоб адекватно сформувати у студентів здатність будувати та розв’язувати дослідницькі проблеми, їх потрібно якомога швидше занурити в ситуації, які використовуватимуться для побудови та розв’язання конкретних дослідницьких проблем, намагаючись об'єднати умови, що сприяють передачі знань. Відповідно, досліджено досвід французьких медичних факультетів, на яких впроваджено, окрім окремого напрямку (додипломної) магістратури, різноманітні програми науково-дослідної підготовки, починаючи з 2 курсу. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject науково-дослідна підготовка, вища медична освіта, Франція, критичне читання медичної статті, магістратура uk_UA
dc.title Сучасні підходи до науково-дослідної підготовки студентів на медичних факультетах Франції uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу